Gå til innhold

FU hva er du stolt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gjort noe i livet ditt som du er spesielt stolt av?

Skrevet

Jeg er dritstolt av at jeg har fått tre unger og at jeg har klart å oppdra dem alene. Kjenner ingen andre som har vært i samme situasjon som har tre. Vet om et par stykker som har to, men ingen som har tre.

Gjest bachelorretta
Skrevet

Jeg har fullført en bachelorgrad med store kroniske smerter og sykdom. Har kostet meg enormt mye, men likevel deilig!!

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg har fullført en bachelorgrad med store kroniske smerter og sykdom. Har kostet meg enormt mye, men likevel deilig!!

Hvordan klarte du det? Jeg prøver å nå en BA jeg også, og jeg studerer deltid. Men det er ikke lett når noen dager i uken går med i migrene.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg har født to barn, og det uten smertelindring.

Skrevet

Jeg er stolt av at jeg snakker det vanskelige språket her i Danmark som en innfødt (nesten).

Jeg er stolt av at jeg klarte å ta VK2 som privatist og få gode karakterer.

Jeg er fryktelig stolt når jeg er sammen med lillesøsteren min og vet at jeg er med til å bidra til at hun er en søt og flink jente.

Men for ordens skyld: Det er mye jeg ikke er stolt av, og generelt er det mye i livet mitt som ikke er som jeg ønsker det for tiden, selv om tingene er i ferd med å endre seg.

Hva er du selv stolt av? :-)

Skrevet

Jeg er stolt av at jeg snakker 5 språk flytende, og at disse ikke inkluderer svensk\dansk\dialekter.

Gjest morentilfire
Skrevet

Nei, jeg ser ikke slik på det.

Jeg føler ingen stolthet, men

en masse lettelse og takknemlighet over alt som er gått bra.

Og det som ikke gikk så bra - det tar jeg tungt. Typisk kvinnnelig?

Skrevet

Jeg har jobbet 65% stilling under hele utdannelsen min (kveldsjobbing) og fremdeles klart å få gode karakterer.

Skrevet

Jeg er stolt av mine 3 flotte barn som alenemamma 5, 14 og 17 år, de er fantastiske, medmenneskelige og flinke!

jeg er også stolt av at jeg som har angstnevrose både studerer og jobber igjen (etter en liten pause pga psyken) og at eksamen er rett bak hjørnet og jeg føler meg trygg..

jeg er også veldig stolt av mammaen min som klarte og gå fra pappaen min etter mange år i terror, vi har hatt mange sene kvelder med gråt og samtaler! :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg har født to barn, og det uten smertelindring.

Synes du det er en prestasjon?

amerikafareren
Skrevet

Ja jeg har kjøpt støvler i helgen som jeg er utrolig stolt av;)

Ikke det du mente, neivel jeg har gjort mye annet jeg er stolt av;)

Skrevet

Jeg er stolt av barna mine som er flinke, empatiske, hjelpsomme og sosiale. Det gjelder både min stedatter og mine to egenfødte.

Jeg er stolt av at jeg snart har utdannelsen min i boks, selv om jeg har opplevd mye vondt i forhold til den kjernefamilien jeg kom fra.

Skrevet

Jeg har fått tre helt fantastiske barn. Og så langt er de veloppdragne og trygge også.

Skrevet

Jeg er stolt av at jeg snakker det vanskelige språket her i Danmark som en innfødt (nesten).

Jeg er stolt av at jeg klarte å ta VK2 som privatist og få gode karakterer.

Jeg er fryktelig stolt når jeg er sammen med lillesøsteren min og vet at jeg er med til å bidra til at hun er en søt og flink jente.

Men for ordens skyld: Det er mye jeg ikke er stolt av, og generelt er det mye i livet mitt som ikke er som jeg ønsker det for tiden, selv om tingene er i ferd med å endre seg.

Hva er du selv stolt av? :-)

Grunnen til at jeg spør er fordi en venninne av meg var på jobbintervju igår og fikk dette spørsmålet. Hun ble litt tatt på sengen og synes ikke hun fikk frem noe ordentlig svar. Så da kom jeg til å tenke på hva jeg ville svart, og faktisk er jeg litt usikker.

Jeg er stolt av at jeg kom rett inn på et vanskelig studie og at jeg klarer meg bra karaktermessig. Men jeg kommer ikke på noe heeelt spesielt som jeg kan være stolt av.. hvis du skjønner :)

Egentlig er jeg generelt stolt av meg selv ;)

Skrevet

Kommer ikke på noen enkeltprestasjon men jeg er generelt fornøyd med livet mitt og det jeg har klart å oppnå. Kan jeg være stolt av gjennomsnittet? :o)

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er fordi en venninne av meg var på jobbintervju igår og fikk dette spørsmålet. Hun ble litt tatt på sengen og synes ikke hun fikk frem noe ordentlig svar. Så da kom jeg til å tenke på hva jeg ville svart, og faktisk er jeg litt usikker.

Jeg er stolt av at jeg kom rett inn på et vanskelig studie og at jeg klarer meg bra karaktermessig. Men jeg kommer ikke på noe heeelt spesielt som jeg kan være stolt av.. hvis du skjønner :)

Egentlig er jeg generelt stolt av meg selv ;)

Jeg tror også jeg ville fått litt jernteppe hvis jeg ble spurt om det på et jobbintervju.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...