Gå til innhold

FU hva er du stolt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gjort noe i livet ditt som du er spesielt stolt av?

Skrevet

Jeg er dritstolt av at jeg har fått tre unger og at jeg har klart å oppdra dem alene. Kjenner ingen andre som har vært i samme situasjon som har tre. Vet om et par stykker som har to, men ingen som har tre.

Gjest bachelorretta
Skrevet

Jeg har fullført en bachelorgrad med store kroniske smerter og sykdom. Har kostet meg enormt mye, men likevel deilig!!

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg har fullført en bachelorgrad med store kroniske smerter og sykdom. Har kostet meg enormt mye, men likevel deilig!!

Hvordan klarte du det? Jeg prøver å nå en BA jeg også, og jeg studerer deltid. Men det er ikke lett når noen dager i uken går med i migrene.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg har født to barn, og det uten smertelindring.

Skrevet

Jeg er stolt av at jeg snakker det vanskelige språket her i Danmark som en innfødt (nesten).

Jeg er stolt av at jeg klarte å ta VK2 som privatist og få gode karakterer.

Jeg er fryktelig stolt når jeg er sammen med lillesøsteren min og vet at jeg er med til å bidra til at hun er en søt og flink jente.

Men for ordens skyld: Det er mye jeg ikke er stolt av, og generelt er det mye i livet mitt som ikke er som jeg ønsker det for tiden, selv om tingene er i ferd med å endre seg.

Hva er du selv stolt av? :-)

Skrevet

Jeg er stolt av at jeg snakker 5 språk flytende, og at disse ikke inkluderer svensk\dansk\dialekter.

Gjest morentilfire
Skrevet

Nei, jeg ser ikke slik på det.

Jeg føler ingen stolthet, men

en masse lettelse og takknemlighet over alt som er gått bra.

Og det som ikke gikk så bra - det tar jeg tungt. Typisk kvinnnelig?

Skrevet

Jeg har jobbet 65% stilling under hele utdannelsen min (kveldsjobbing) og fremdeles klart å få gode karakterer.

Skrevet

Jeg er stolt av mine 3 flotte barn som alenemamma 5, 14 og 17 år, de er fantastiske, medmenneskelige og flinke!