Gå til innhold

Jeg vil bli sanger!!!

Gjest Musikk er magisk:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gaaaal etter musikk og eeeelsker å synge!!!!

Kan bli helt borte i noen sanger som er så ufattelig fine. Det er som å sveve, samtidig som jeg får frysninger og en intens lykkefølelse (BLISS:-), kan også stortute hvis musikken er sentimental og vakker. I går kveld/natt satt jeg og grein til Jan Werners musikk... 'Symphony of life' spesiellt er en usedvanlig vakker og velsunget sang. Musikken, rytmene, den kraftige stemmen og ikke minst teksten er usedvanlig bra.

Trist å ha mistet en så ufattelig dyktig sanger!!! Glemmer ikke da han var 12 år og sang 'Somewhere' på halvsju. Allerede da ble jeg bergtatt...

Disse sangene med han får meg til å sveve:

'Luna' (Jan Werner)

'Wonderchild' (Jan Werner)

'So many things' (Jan Werner)

'In Our Tears' (Jan Werner)

'Air' (Jan Werner)

'For Your Broken Heart' (Jan Werner)

Andre som er like musikkgale som meg?

Skrevet

Er det musikk du liker, eller er det Jan Werner?

Innlegget var litt vel impulsivt og rotete. Ikke lett å bli klok på, skal være enig med deg i det.

Jeg elsker å synge og musikken til Jan Werner er super! Innleggene glei litt vel i hverandre...

Skrevet

Er helt fortapt i den karen jeg og, har jeg rette dagen så spretter tårene når jeg hører på musikken hans...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...