Gå til innhold

Drittlei "spam" - "Bayesian filter". Noe man kan gjøre med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sprøøø!!

Har vært bortreist i helga og fikk sjekka mailboxen min nå. Der lå det 56 mailer og kun et par av dem var fra venner. Resten er mailer som inneholder teksten "Bayesian filter". Jeg har ikke engang giddet å sjekke hva det dreier seg om. De skal bl.a. selge diverse saker. Sånn har det holdt på i flere måneder nå og jeg er mildt sagt drittlei av disse mailene!!

Er det noe jeg kan gjøre for å "utestenge" slike mailer?

Skrevet

Om det dreier som kun en adresse kan du laste ned Mailwasher gratis, da gås posten din gjennom før den lastes ned til maskinen din, og vises i en liste i Mailwasher. Den posten du ikke godkjenner, "bounces" tilbake til avsender, noe som både betyr at du i noen tilfeller kan oppnå en aldri så liten hevn (selv om nok de fleste spamadresser er fake), og også at det vil se ut som om adressen din ikke eksisterer.

Skrevet

Om det dreier som kun en adresse kan du laste ned Mailwasher gratis, da gås posten din gjennom før den lastes ned til maskinen din, og vises i en liste i Mailwasher. Den posten du ikke godkjenner, "bounces" tilbake til avsender, noe som både betyr at du i noen tilfeller kan oppnå en aldri så liten hevn (selv om nok de fleste spamadresser er fake), og også at det vil se ut som om adressen din ikke eksisterer.

"Om det dreier som" = "Om det dreier seg om"

... :P

Skrevet

Nå har jeg lasta ned mailwasher, så får jeg se om det funker!

Takk for hjelpa:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...