Gjest Pontiac Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Småagressive? Fra meg? *Ler* Jaggu skal man høre mye dumt :-) "......................................." Og alltid skal du ha siste ordet og få alle andre til å virke dumme Du innehar jammen mange sider du, noen ganger er du bare så hjelpsom og grei og andre ganger så snerrer omtrent skjermen bare du rører en tast. Som sakt, og gått bort fra pga. dette innlegget, vikke krangle med deg. Natti, natti 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Og alltid skal du ha siste ordet og få alle andre til å virke dumme Du innehar jammen mange sider du, noen ganger er du bare så hjelpsom og grei og andre ganger så snerrer omtrent skjermen bare du rører en tast. Som sakt, og gått bort fra pga. dette innlegget, vikke krangle med deg. Natti, natti Ah, du slenger ut at jeg er agressiv, og så skal ikke jeg kunne svare avvisende på det? *Ler* "........................................" 0 Siter
Frøken eple Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 For noen kvalminger dere er. Jeg syns dette er svært dårlig gjort om ikke alle er enslige. Det er nærmest utroskap. Er du seriøs? 0 Siter
Frøken eple Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 http://verden.abcsok.no/index.html?q=leie%20av%20stripper&cs=latin1&lr=lang_no Kanskje du finner noe i linken der. Men stripper på julebord? Fantastisk patetisk. Går det virkelig ikke ann å ha koslige julebord, utrikningslag mm. uten å måtte dra inn "sex" i atmosfæren? Er nok av sex i atmosfæren i de fleste julebord, sier nå jeg... 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Du har stått opp med feil ben i dag eller, makan til mange småagressive innlegg fra deg i dag *ler* Gidder ikke egle med deg jeg, jeg synes det er patetisk å leie stripping til både julebord og utdrikningslag. Det er min mening og den har jeg faktisk rett til å ha, og jeg har tilogmed rett til å skrive den meninga på DOL. Så det så Jeg er helt enig med deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.