Gå til innhold

Leie av stripper

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Småagressive? Fra meg? *Ler* Jaggu skal man høre mye dumt :-)

"......................................."

Og alltid skal du ha siste ordet og få alle andre til å virke dumme ;)

Du innehar jammen mange sider du, noen ganger er du bare så hjelpsom og grei og andre ganger så snerrer omtrent skjermen bare du rører en tast.

Som sakt, og gått bort fra pga. dette innlegget, vikke krangle med deg.

Natti, natti ;)

Skrevet

Og alltid skal du ha siste ordet og få alle andre til å virke dumme ;)

Du innehar jammen mange sider du, noen ganger er du bare så hjelpsom og grei og andre ganger så snerrer omtrent skjermen bare du rører en tast.

Som sakt, og gått bort fra pga. dette innlegget, vikke krangle med deg.

Natti, natti ;)

Ah, du slenger ut at jeg er agressiv, og så skal ikke jeg kunne svare avvisende på det? *Ler*

"........................................"

Skrevet

For noen kvalminger dere er.

Jeg syns dette er svært dårlig gjort om ikke alle er enslige. Det er nærmest utroskap.

Er du seriøs?

Skrevet

Du har stått opp med feil ben i dag eller, makan til mange småagressive innlegg fra deg i dag *ler*

Gidder ikke egle med deg jeg, jeg synes det er patetisk å leie stripping til både julebord og utdrikningslag.

Det er min mening og den har jeg faktisk rett til å ha, og jeg har tilogmed rett til å skrive den meninga på DOL.

Så det så ;)

Jeg er helt enig med deg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...