Gå til innhold

Er alle menn like uvitende som min?


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Tror nok ikke han er så uvanlig. Skjønner jo egentlig godt at menn ikke tenker så mye på eggløsning osv. som vi gjør.

Hvor mye vet du om prostatitt og testikkelkreft?

Høhø, jeg tror sikkert jeg vet mer om prostata og testikkelkreft enn gubben her i huset ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns faktisk det er helt greit at folk som ikke prøver å få barn tror at det går an å bli gravid "hele tiden" sånn at man også bruker prevensjon hele tiden. :)

Det er vel heller ikke så langt fra sannheten, i og med at det ikke finnes 'sikre perioder', i alle fall ikke som er sikre nok til å brukes som prevensjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet rett og slett ikke hva verken eksen eller min nåværende vet om saken.

Da det var aktuelt for eksen og meg så sa jeg ikke noe om eggløsninger og denslags, bare var ekstra forførende de dagene - og den satt på første skudd begge gangene! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kosmisk, - og ikke det minste overraskende!;-) Det er jo ikke deres kropp det gjelder, dermed var det vel ikke så interessant da de hadde seksualundervisning på skolen, heller!

Ikke heng deg opp i detaljer, du heller! Vi er flere som har trodd at vi _ikke_ kunne bli gravid med hormonspiral, heller, - men gravide ble vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde IKKE mye peiling på eggløsning og graviditeter før jeg selv skulle bli det - Men da slukte jeg alt jeg kom over om det!

Fortalte vel litt om det til min kjære, men jeg tror ikke han kunne detaljene rundt det.

Jeg ble gravid kjapt alle tre gangene, uten at vi trengte å tenke så mye på eggløsningsdager (dvs jeg tenkte jo mye)... Var vel kanskje litt ekstra sex-fokusert, men jeg visste ikke akkurat hvilken dag jeg hadde eggløsning.

Tror ikke menn generelt kan så veldig mye om detaljene rundt dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel heller ikke så langt fra sannheten, i og med at det ikke finnes 'sikre perioder', i alle fall ikke som er sikre nok til å brukes som prevensjon

Men sannsynligheten for å treffe eggløsningen er likevel liten, for egget lever faktisk kun ca et døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sannsynligheten for å treffe eggløsningen er likevel liten, for egget lever faktisk kun ca et døgn.

Men heldgivis kan sædcellene leve i noen døgn inne i kvinnen mens de venter på et klart egg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en ikke kan bli gravid alle dager har samboeren min fått med seg. Men han trodde frem til jeg ble gravid at pillen var sikker som banken. Skal si han ble lang i maska da han skjønte det ikke var tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sannsynligheten for å treffe eggløsningen er likevel liten, for egget lever faktisk kun ca et døgn.

Det store spørsmålet er hvilket døgn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjenner noen som ble befruktet på slutten av mensen eller noe. Samleiestøt kan vist også fremkalle eggløsning. Så man vet aldri, derfor er det kanskje godt at man ikke lærer ungdomsskole barn, at det er bare tre dager i måneden man kan bli gravid på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...