muriel Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Heh heh heh.... ærre mulig!!! - Og jeg siterer èn enkelt av godbitene: "Kitlers - katter som ligner Føreren" For ikke å snakke om denne: "Brolagte gater med bjerketrær langs kantene som dannet pene alleer mellom store oppvarmete mursteinsbygg hvor de internerte bodde og tildels også arbeidet. Leiren hadde egen bordell, 16 orkestre, utendørs svømmebasseng, sportsplass hvor det ble bokset, men fremfor alt spilt fotball. Egen teaterbygning hvor de internerte spilte for de andre internerte og for polakker som bodde i nærheten. Enorme fabrikker, store verksteder, mange uteleirer for alle slags formål. Eget sykehus med fødeavdeling som tok imot 3.000 babyer under tysk styre. Ja, det er Auschwitz slik det var." DET var sannelig historietimen sin! 0 Siter
muriel Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Nå vet jeg hvor jeg skal kjøpe bikini neste gang!! http://www.vigrid.net/fordamer_god_sommer.htm Herre jemini, jeg kan nesten ikke tro hva jeg leser! Skulle tro det var en parodi på et eller annet... Utrolig at noen kan være så fjerne :-)) *lattermild og målløs* Masse morsomt der, gitt. jeg for min del har kost meg skikkelig med "Vigrid for de små". *knegg* 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg får mareritt av sånne sider. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Masse morsomt der, gitt. jeg for min del har kost meg skikkelig med "Vigrid for de små". *knegg* Dette er jo mer underholdende enn diverse komiserier på TV ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Heh heh heh.... ærre mulig!!! - Og jeg siterer èn enkelt av godbitene: "Kitlers - katter som ligner Føreren" Hehe, jeg vet. Det er helt utrolig hva de ikke forbinder med alt mulig rart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.