KaVa Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Dersom dette møtte meg i doet i morges: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135259 0 Siter
Gjest ikke redd slanger Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 sier du doet? Vi sier doen. Jeg hadde nok hoppa litt tilbake, men skriki, nei. Hadde det derimot vært ei rotte oppi potta, DA hadde jeg dødd. 0 Siter
Mañana Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jammen!! Hjelp! Det samme skjedde da for noen måneder siden hos en eller annen fyr? Hva skjer?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg personlig ville definitivt foretrukket en sånn en framfor en uoppdragen lømmel som på et offentlig toalett lar kablene flyte uten å trekke ned. Den slags opplevelser setter meg ut i dager. En slange i dassen blir det i det minste en god historie ut av. 0 Siter
KaVa Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 sier du doet? Vi sier doen. Jeg hadde nok hoppa litt tilbake, men skriki, nei. Hadde det derimot vært ei rotte oppi potta, DA hadde jeg dødd. Jeg er ikke redd for slanger - men en uinvitert en i doet, hadde likevel fått et _voldsomt_ hyl fra meg, ja :-) Ja, vi sier ET do, doet, ja. Men det er også lov å si en do - doen :- 0 Siter
Gjest YNGLER av slanger i norsk kloakk, uæææhhh Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jammen!! Hjelp! Det samme skjedde da for noen måneder siden hos en eller annen fyr? Hva skjer?? Det 0 Siter
Mañana Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Det Hehe, vi har ikke slanger fritt i naturen (bortsett fra hoggorm da), men i kloakken, i DASSENE til folk, der dukker de opp! 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hadde nok blitt ganske forskrekket ja. Men hadde mer sannsynlig hylt hvis det hadde vært en rotte oppi der. De beveger seg mye kjappere så man har mindre kontroll hvor ekkelskapen befinner seg. En slange som ikke er typisk "biteslange" syns jeg ikke er så skummel. 0 Siter
Moraki Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ok, tror ikke jeg tør å gå på do i dag jeg.. *livredd* 0 Siter
KaVa Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Hadde nok blitt ganske forskrekket ja. Men hadde mer sannsynlig hylt hvis det hadde vært en rotte oppi der. De beveger seg mye kjappere så man har mindre kontroll hvor ekkelskapen befinner seg. En slange som ikke er typisk "biteslange" syns jeg ikke er så skummel. Jeg tror ikke jeg hadde studert slangen inngående nok til å vite om det var en "biteslange" (Som jo er lynraske i hugget) eller en ganske "uskyldig" kvelerslange, nei :-) 0 Siter
laban Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg tror ikke jeg hadde studert slangen inngående nok til å vite om det var en "biteslange" (Som jo er lynraske i hugget) eller en ganske "uskyldig" kvelerslange, nei :-) Neimen se, en levende slange i do - nå skal vi sannelig hente en bok eller slå opp på Internett for å sjekke om den er livsfarlig før vi tar den opp... NOT! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Guttungen er i den fasen hvor han elsker alt som er skummelt og ekkelt, og han bruker mesteparten av sin våkne tid til å pønske ut måter å skremme oss på. Så jeg ville sannsynligvis kastet et blikk på slangen og brølt til guttungen at han måtte fjerne lekene sine fra do.... Alternativt hadde jeg dødd av hjertestans. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jammen!! Hjelp! Det samme skjedde da for noen måneder siden hos en eller annen fyr? Hva skjer?? Det var vel en øgle i en dass for en tid tilbake, mener jeg å huske. En eller annen slags varan, som ikke akkurat biter mykt, var det ikke noe sånt? "........................................" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Det var vel en øgle i en dass for en tid tilbake, mener jeg å huske. En eller annen slags varan, som ikke akkurat biter mykt, var det ikke noe sånt? "........................................" Ja, den husker jeg *grøss* Tror det var i vår/sommer dette skjedde - i en bygård i Oslo? 0 Siter
cecily Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 *grøss* Det var for øvrig en vakker leilighet ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, den husker jeg *grøss* Tror det var i vår/sommer dette skjedde - i en bygård i Oslo? I Bergen. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 *grøss* Det var for øvrig en vakker leilighet ;-) Det er nok pauserommet hos Falck, det der - ikke en privatleilighet. ) 0 Siter
cecily Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Det er nok pauserommet hos Falck, det der - ikke en privatleilighet. ) Okei, leste ikke artikkelen, bare så på bildet. Likevel ikke vakkert. 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg hadde dødd...garantert. Fytti helvete....:-S 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.