Goliath Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg personlig ville definitivt foretrukket en sånn en framfor en uoppdragen lømmel som på et offentlig toalett lar kablene flyte uten å trekke ned. Den slags opplevelser setter meg ut i dager. En slange i dassen blir det i det minste en god historie ut av. he-he....og jeg er så enig:-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Neimen se, en levende slange i do - nå skal vi sannelig hente en bok eller slå opp på Internett for å sjekke om den er livsfarlig før vi tar den opp... NOT! LOL 0 Siter
laban Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ok :-) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295559 Var ikke den skapningen på Først og sist, etter at den var overført til akvariet? Hvis sønnen min hadde ropt at det ligger en liten krokodille / slange i do, hadde jeg bedt ham finne på en bedre skrøne... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295559 Var ikke den skapningen på Først og sist, etter at den var overført til akvariet? Hvis sønnen min hadde ropt at det ligger en liten krokodille / slange i do, hadde jeg bedt ham finne på en bedre skrøne... Godt mulig det, ja.. Var iallefall denne øgla jeg mente.. Hadde en av mine unger ropt dette, så hadde jeg nok trodd det var 1.april, ja *hehe* 0 Siter
Prozak Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, den husker jeg *grøss* Tror det var i vår/sommer dette skjedde - i en bygård i Oslo? Det var ikke i Bergen, da? "...................................." 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Det var ikke i Bergen, da? "...................................." Jo, var visst det - og enda nærmere meg *iik* 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Det hadde jeg også!! De hadde våknet i kina!! 0 Siter
fresja Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 sier du doet? Vi sier doen. Jeg hadde nok hoppa litt tilbake, men skriki, nei. Hadde det derimot vært ei rotte oppi potta, DA hadde jeg dødd. En rotte i do hadde ikke gjort meg noe. Hadde der vært en slange, vet jeg ikke om jeg hadde våget meg på do den første tiden etterpå. En gang hørte vi om en slange som hadde rømt fra et hus i nabolaget. Da var jeg ikke høy i hatten! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 En rotte i do hadde ikke gjort meg noe. Hadde der vært en slange, vet jeg ikke om jeg hadde våget meg på do den første tiden etterpå. En gang hørte vi om en slange som hadde rømt fra et hus i nabolaget. Da var jeg ikke høy i hatten! En rotte ville vært tusen ganger verre for meg. *blir redd bare av tanken* 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg hadde aldri gått på do igjen! :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.