keinstein Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 ...og dette er selvfølgelig et fenomen de som lager/tilbereder sushi IKKE kjenner til??? ;-) Vi får håpe de fryser fisken først? 0 Siter
keinstein Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 Hvor har du det fra at flere tusen DØR årlig? På verdensbasis? Neppe på grunn av sushi? (at 100-200 tusen blir syke årlig i Japan er ikke det samme som at mange tusen dør) Hvis det er færre som dør, så er det fint. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg likte det heller ikke veldig godt da jeg fikk det første gangen, for ca. 10 år siden. Jeg vil tro at sjansen for at jeg lærer å like det er liten. JEg liker ikke gravlaks eller røkt laks heller. Foretrekker kjøtt og fisk kokt eller stekt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Noen syns det er spennede å være sær. Ingen spiser rå kylling eller svin, og det smaker omtrent like vondt. Nå har jeg ikke smakt rå kylling eller rått svin, men jeg kan godt forestille meg at det smaker nogenlunde det samme, ja. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Har lest den artikkelen før. Grøsser når jeg tenker på det men Jeg elsker Sushi!! Har vondt i magen i går etter sushispisingen. men dog Jeg kan ikke være foruten Sushi!!! 0 Siter
keinstein Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 Har lest den artikkelen før. Grøsser når jeg tenker på det men Jeg elsker Sushi!! Har vondt i magen i går etter sushispisingen. men dog Jeg kan ikke være foruten Sushi!!! Ofrer livet for nytelse. My foot. 0 Siter
tusseline Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Vi får håpe de fryser fisken først? Jepp ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.