Gjest Violsa Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Egentlig går det relativt greit nå. Men har jo mine nedturer.Men de har litt med at jeg ehm har uvane med binge drinking i helgene.Og er ikke bra for den psykiske og fysiske helsa mi.Pluss at dømmekraften svekkes så til de grader Men sånn nå har jeg fysisk følsom og dårlig og lei meg. Tror det er pms. Det er sånn at jeg blir på gråten av alt. Lett irritert.Hissog og oppfarende. Det å søle et glass saft kan få meg til å begynne å grine. Du har tidligere sagt at vinterdepresjoner er en myte.Og at det kun finnes vanlige depresjoner. Kan man si det same om pms? Kan p-piller eller noe sånt hjelpe mot det? 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Pms er ingen myte. Nattlysoljekapsler skal hjelpe mot pms-plager. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, om den fører til betydelig subjektiv lidelse og/eller betydelig nedsatt funksjon. 0 Siter
Gjest syndromisert Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er et syndrom - en samling symptomer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.