Gå til innhold

Hvor mye gikk dere opp i vekt?


Gjest guttebabyifebruar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er i god form, med andre ord ;-)

Absolutt! Jeg har det ikke travelt.

Om du forresten skulle få lyst til å sende mail til meg en gang, så må du gjerne gjøre det altså

:-) Jeg sier f.eks ikke nei takk til bilder og skvaldring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Jeg har det ikke travelt.

Om du forresten skulle få lyst til å sende mail til meg en gang, så må du gjerne gjøre det altså

:-) Jeg sier f.eks ikke nei takk til bilder og skvaldring.

Du kan få bilder av gutten min hvis jeg får av din først ;-)

Hva er mailadressen din da?

Jeg må få laget meg en anonym mail først.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i 27. uke og har allerede lagt på meg 20 kg!! Helt forferdelig. På første kontroll i uke 11 hadde jeg gått opp 10 kg allerede, andre kontroll 5 kg til, tredje kontroll bare 2 kg og nå 3 kg til og det er to uker til fjerde kontroll. Jeg var veldig tynn da jeg ble gravid; bare 49 kg og har hatt bare usunne lyster i svangerskapet. Har vært hekta på sjokolade, brownies, rosinboller og suksessterte av alle ting. Jordmor sier jeg bare hadde godt av å legge på meg en del for da unngår man gjerne komplikasjoner og svangerskapet går lettere. Jeg ønsker jo alt det beste for barnet mitt så jeg får bare ta konsekvensene etter fødsel. Men har nå seriøst begynt å tenke litt over det jeg spiser for jeg er jo absolutt ikke nødt til å kaste i meg alt det søte jeg kommer over. Føler meg som en strandet hval og selvbildet er helt på bånn må jeg innrømme, men det er jo ikke så mye man får gjort med det akkurat nå da desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...