musikeren Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg mener det er riktig en gang iblant, på skikkelig uskikkelige jenter. 0 Siter
Gemini Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Bare innrøm det, du håper nok heller på at en jente vil bruke spanskrøret på deg... ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Isj. Nå så jeg plutselig for meg deg i lærutstyr med åpen bak og halen på en dreven buttplugg hengde ut av din bakdel, mens du står foroverbøyd over et bundet hunkjønn og wiper stussen hennes noe seriøst. Det var ikke noe vakkert syn skal jeg si det. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Isj. Nå så jeg plutselig for meg deg i lærutstyr med åpen bak og halen på en dreven buttplugg hengde ut av din bakdel, mens du står foroverbøyd over et bundet hunkjønn og wiper stussen hennes noe seriøst. Det var ikke noe vakkert syn skal jeg si det. Sensurert. 0 Siter
musikeren Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Isj. Nå så jeg plutselig for meg deg i lærutstyr med åpen bak og halen på en dreven buttplugg hengde ut av din bakdel, mens du står foroverbøyd over et bundet hunkjønn og wiper stussen hennes noe seriøst. Det var ikke noe vakkert syn skal jeg si det. Det er ikke noe vakkert for meg å vite at du går rundt med slike tanker i hodet ditt heller. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er ikke noe vakkert for meg å vite at du går rundt med slike tanker i hodet ditt heller. Det sjokkerte meg også. :/ 0 Siter
musikeren Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Bare innrøm det, du håper nok heller på at en jente vil bruke spanskrøret på deg... ;-) Nei... Kan det være noe godt da? Å fysj, for en tanke altså;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Noen ganger er jeg skrekkelig uskikkelig. 0 Siter
Gjest Murmeldyr Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er ikke noe vakkert for meg å vite at du går rundt med slike tanker i hodet ditt heller. Inntrykket ble noget anderledes enn jeg hadde fra før.. Noen hadde lagt ut rykte om musikeren i rosa tights, og jeg vet ikke lengre.. ;o) 0 Siter
komlå Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 eg tror at du slide skikkeligt! Få deg ei dame, så ska du se at sånne tanker forsvinne... :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Noen ganger er jeg skrekkelig uskikkelig. Det ante meg. Bare å trekke ned. 0 Siter
musikeren Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Inntrykket ble noget anderledes enn jeg hadde fra før.. Noen hadde lagt ut rykte om musikeren i rosa tights, og jeg vet ikke lengre.. ;o) Vel. Bry deg ikke om hva moroklumper finner på. musikeren er The Real Deal, ingen tvil om det! ;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Yeah....spank me! Ja du skulle definitivt hatt en omgang spanskrør! 0 Siter
Gjest Murmeldyr Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Vel. Bry deg ikke om hva moroklumper finner på. musikeren er The Real Deal, ingen tvil om det! ;-) Får stole på det! ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hold sexfantasiene dine for deg selv! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Isj. Nå så jeg plutselig for meg deg i lærutstyr med åpen bak og halen på en dreven buttplugg hengde ut av din bakdel, mens du står foroverbøyd over et bundet hunkjønn og wiper stussen hennes noe seriøst. Det var ikke noe vakkert syn skal jeg si det. Urk! Det bildet som den beskrivelsen fikk til å dukke opp i hodet mitt var heller ikke særlig vakkert 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ja du skulle definitivt hatt en omgang spanskrør! I know... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.