musikeren Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Hold sexfantasiene dine for deg selv! Hæh? Sexfantasier? Nei fysjom, sånt kjenner jeg ikke til. Eneste fantasiene her er de som knytter seg til kveldens lottotrekning;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Isj. Nå så jeg plutselig for meg deg i lærutstyr med åpen bak og halen på en dreven buttplugg hengde ut av din bakdel, mens du står foroverbøyd over et bundet hunkjønn og wiper stussen hennes noe seriøst. Det var ikke noe vakkert syn skal jeg si det. Hoho, hvor får du drivstoff til den fantasien, du? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hæh? Sexfantasier? Nei fysjom, sånt kjenner jeg ikke til. Eneste fantasiene her er de som knytter seg til kveldens lottotrekning;-) He, he, he!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hoho, hvor får du drivstoff til den fantasien, du? Film, bøker og musikk, og litt fra rl. Jeg har jo møtt musikeren flere ganger. Det er enkelt å forestille seg ham i en slik rolle. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Film, bøker og musikk, og litt fra rl. Jeg har jo møtt musikeren flere ganger. Det er enkelt å forestille seg ham i en slik rolle. Sier du det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.