Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det er atskillig roligere i Everwood da, kanskje jeg skulle giftet meg med Treat Williams ;o) Everwood har jeg aldri sett, så det kan jeg ikke uttale meg om. Ville nok foretrukket en roligere serie som mitt liv. Kjekt med litt action av og til, men ikke hele tiden! 0 Siter
Gjest God forretningside? Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 DOL-som tv-serie? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 DOL-som tv-serie? Hehehe, den var ikke dum, du. Nok av intriger, mystikk og humor her. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Everwood har jeg aldri sett, så det kan jeg ikke uttale meg om. Ville nok foretrukket en roligere serie som mitt liv. Kjekt med litt action av og til, men ikke hele tiden! Hverdagsliv? 0 Siter
Gjest God forretningside? Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hehehe, den var ikke dum, du. Nok av intriger, mystikk og humor her. Ja, og utseendet av hovedrolleinnehaverne har vi jo ganske klart(?) for oss allerede. (etter grundige beskrivelser av den ene og den andre) Det hadde vært skikkelig gøy! :oD 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ja, og utseendet av hovedrolleinnehaverne har vi jo ganske klart(?) for oss allerede. (etter grundige beskrivelser av den ene og den andre) Det hadde vært skikkelig gøy! :oD Ja, alle vet jo at jeg er blendende vakker, så klart. Som alle her inne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Everwood har jeg aldri sett, så det kan jeg ikke uttale meg om. Ville nok foretrukket en roligere serie som mitt liv. Kjekt med litt action av og til, men ikke hele tiden! Everwood er en koselig familieserie hvor det skjer ting og tang. Jeg synes det virker som de fleste i amerikanske serier jobber livet av seg og ikke har noe liv utenom jobben. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hverdagsliv? Hihi. Kanskje ikke fullt så rolig. 0 Siter
fresja Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Har ikke sett så mye på noen av disse, bortsett fra Dynastiet (og det er så lenge siden). Kanskje jeg ville levd i en eller annen australsk serie som ble sendt for lenge siden. 0 Siter
Gjest God forretningside? Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ja, alle vet jo at jeg er blendende vakker, så klart. Som alle her inne. Så du SDD-s beskrivelse av sine fantasier om musikeren? *Ta bort det bildet fra minnet mitt*! ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Så du SDD-s beskrivelse av sine fantasier om musikeren? *Ta bort det bildet fra minnet mitt*! ;o) Uff ja... Håper ikke han stiller opp i det antrekket! 0 Siter
Gjest God forretningside? Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Uff ja... Håper ikke han stiller opp i det antrekket! Og du går rundt i fotside silkekjoler døgnet rundt, og har lange silkelokker som omkranser ditt skjønne hode? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Og du går rundt i fotside silkekjoler døgnet rundt, og har lange silkelokker som omkranser ditt skjønne hode? Ja, jeg har alltid de flotteste antrekk og perfekt hår og sminke. Må praktisk talt jage vekk alle beilerne som flokker seg rundt meg. *vifter med øyenvippene* 0 Siter
flisa Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Kongen av Queens - - de har et jærskla fint bilde i trappa! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Kongen av Queens - - de har et jærskla fint bilde i trappa! Har de? Hva er det bilde av da? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ja, jeg har alltid de flotteste antrekk og perfekt hår og sminke. Må praktisk talt jage vekk alle beilerne som flokker seg rundt meg. *vifter med øyenvippene* Nå må du ikke glemme å få med at du ikke jager bort beilerne personlig. Det er det vaktulven din som tar seg av! 0 Siter
flisa Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Har de? Hva er det bilde av da? Det er det jeg må finne ut - det er stort - i klare farger - naivistisk - omtrent som et bilde av Finn....hva fanken er det han heter da``? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.