Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Fleksnes Hoho, dritbra! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Sex og singelliv ;p Vil du ende opp med Big til slutt, da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Nå må du ikke glemme å få med at du ikke jager bort beilerne personlig. Det er det vaktulven din som tar seg av! Ja, selvsagt. Men du må ikke være så nidkjær at du jager bort dem jeg vil ha inn, da! 0 Siter
Gjest God forretningside? Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Nå må du ikke glemme å få med at du ikke jager bort beilerne personlig. Det er det vaktulven din som tar seg av! Jeg har allerede begynt å skrive manus her... Hm, er det også andre ulver her; varulver f.eks? - Det kunne laget litt spenning og grøss i serien. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har allerede begynt å skrive manus her... Hm, er det også andre ulver her; varulver f.eks? - Det kunne laget litt spenning og grøss i serien. Det var en Ulv i Faarikaal her en gang, men nå har han visst gått i dekning. 0 Siter
Gjest God forretningside? Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det var en Ulv i Faarikaal her en gang, men nå har han visst gått i dekning. Det hørtes spennende ut, men det er i hovedsak en varulv jeg er ute etter å få med i serien. ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Sopranos. Men jeg hadde hatt problemer med å wacke noen, selv om jeg har sett nok mafia til å vite at det bare er å bli ferdig med den første. Den første er den verste. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Sopranos. Men jeg hadde hatt problemer med å wacke noen, selv om jeg har sett nok mafia til å vite at det bare er å bli ferdig med den første. Den første er den verste. Hadde du ikke vært redd for å bli whacket selv da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hadde du ikke vært redd for å bli whacket selv da? Jeg går da ikke rundt og er redd for å bli wacka. Det skulle tatt seg ut. 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Vil du ende opp med Big til slutt, da? Hm. Vil hvertfall ende opp med noen til slutt. Og han kan gjerne være big, if you catch my drift.. =p 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Sopranos. Men jeg hadde hatt problemer med å wacke noen, selv om jeg har sett nok mafia til å vite at det bare er å bli ferdig med den første. Den første er den verste. Skulle jeg vært med i sopranos-land hadde jeg nok vært en husmor, og det hadde ikke vært så spennende akkurat. Mafiaen og mennene har makten der... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Skulle jeg vært med i sopranos-land hadde jeg nok vært en husmor, og det hadde ikke vært så spennende akkurat. Mafiaen og mennene har makten der... Du kunne jo vært en goumar. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hmm Friends tror jeg, eller Greys Anatomy virker også litt kult. Gilmore girls kunne vært koselig det og 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Du kunne jo vært en goumar. Åja! Det hadde vært noe det! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det hørtes spennende ut, men det er i hovedsak en varulv jeg er ute etter å få med i serien. ;o) Hvorfor må du ha med en varulv? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg går da ikke rundt og er redd for å bli wacka. Det skulle tatt seg ut. Hehe, tøff på utsiden, men myk på innsiden? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hm. Vil hvertfall ende opp med noen til slutt. Og han kan gjerne være big, if you catch my drift.. =p Høhø, eg tog an. 0 Siter
Gjest God forretningside? Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hvorfor må du ha med en varulv? Må og må....-for spenningens skyld hadde det vært morro. Men, nå må jeg skrive...kommer tilbake til dette siden. ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har allerede begynt å skrive manus her... Hm, er det også andre ulver her; varulver f.eks? - Det kunne laget litt spenning og grøss i serien. Jeg har sett en Fenrisulv her, men vet ikke om h*n også er fast inventar på dol. Nicket Ulva er også i bruk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.