Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For noen dager siden begynte jeg å få vondt i en stortå, akkurat der leddet møter foten. Jeg har pleid å få litt vondt der av og til og ignorerte det siden det alltid går over etter hvert.

Denne gangen har det imidlertid blitt *veldig* vondt, såpass at jeg har problemer med å gå ordentlig. Om jeg trykker litt på leddet gjør det fryktelig vondt, spesielt mot undersiden av foten. Det verker også når jeg sitte i ro.

Det første man tenker om denslags smerter er gjerne podagra, men leddet er ikke synlig hovent eller rødt. I tillegg har jeg nylig tatt blodprøver med tanke på leddgikt (er litt plaget med andre ledd, tåen var fortsatt fin da), og mener også urinsyre ble målt. Disse prøvene ga ikke utslag. (Er forøvrig henvist til undersøkelse på sykehus grunnet sterk mistanke om karpal tunell syndrom.)

Er det noen som har hatt slike plager, eller har en ide om hva det kan skyldes? Begynner så smått å føle meg som en hypokonder siden det stadig dukker opp noe nytt.. :/ (For ikke lenge siden var det betennelse i slimposen på hælen, noe som fortsatt murrer endel, men er på bedringens vei...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251877-smerter-i-stort%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...