Gå til innhold

Avfall fra hår/hodebunn

Anbefalte innlegg

Hei, hvis jeg tar hendene i håret og buster det skikkelig, faller det av ganske mange små, hvite greier. De er veldig små, men det ser vel egentlig ut som hud. Jeg har sett dette også hos andre, men det er vel egentlig ikke "meningen" at det skal være slik, eller? Jeg har forøvrig ganske mye, krøllete hår, og tidvis opplever jeg at hodebunnen klør en del. Ikke veldig mye, men igjen, mer enn jeg tror er vanlig. Det har forøvrig vært slik sikkert de to siste årene, men jeg er ikke så nøye på slike ting, så jeg har ikke giddet å sjekke det ut før nå. Kløen er som sagt helt overkommelig, men det hadde vært godt å bli kvitt den. Noen hint? På forhånd takk. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252448-avfall-fra-h%C3%A5rhodebunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, godt mulig? Jeg kan ingenting om slike ting, skjønner du, men jeg leste om noen andre som hadde flassende hodebunn, og de beskrev store flak som kom av. Det har jeg aldri sett noe til. Det er bare disse kjempesmå, hvite greiene. :)

Definitivt flass,det er mange flassjampoer på markedet noen kan du få kjøpt i en vanlig butikk andre for.eks som også er soppdrepende fåes kjøpt på apotek reseptfritt - viss problemet er større mer alvorlig kan lege kontaktes der man kan få skrevet ut en resept på et sterkere preparat som løser problemet :-)

Definitivt flass,det er mange flassjampoer på markedet noen kan du få kjøpt i en vanlig butikk andre for.eks som også er soppdrepende fåes kjøpt på apotek reseptfritt - viss problemet er større mer alvorlig kan lege kontaktes der man kan få skrevet ut en resept på et sterkere preparat som løser problemet :-)

Takk for godt svar! Jeg skal få tak i en. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...