Lillemus Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hele frontruta sprekker = kaboom! Calonien henger i lyktestolpen? eller Hele frontruta sprekker = det blir litt vel vanskelig å se, så da må man på verksted likevel? Sprekk i frontruta = hele ruta blir til et nett av bittesmå glassbiter, den henger sammen, men det nytter ikke å se ut av den. 0 Siter
Søssa Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Sjekk forsikringen din, har du kjørt skadefritt lenge nok har du kanskje rett til gratis skifte av frontrute. 0 Siter
Piraye Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Så lenge den ikke er stor og på noen måte hindrer sikten tror jeg du har lov å ha den. Og den kan bli større, men det er ikke sånn plutselig at hele ruta bare sier pooof også har du rutenetting foran øya.. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Var det ikke du som startet en tråd om å midbruke begrepet influensa? Da synes jeg du møter deg selv i døra ved å si at du hadde blitt psykotisk... Ja, jeg vurderte om jeg skulle bruke det. Men så tenkte jeg at det antakelig hadde endt med innleggelse på Østmarka om det hadde skjedd, så da vurderte jeg det til at jeg kunne bruke "mildt psykotisk". 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Sjekk forsikringen din, har du kjørt skadefritt lenge nok har du kanskje rett til gratis skifte av frontrute. Jeg har aldri krasjet og måttet ta noe på forsikringen, så kanskje det? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Sjekk forsikringen din, har du kjørt skadefritt lenge nok har du kanskje rett til gratis skifte av frontrute. må man ikke ha frontruteforsikring i tilfele? Fikk høre på verkstedet at dersom jeg hadde hatt frontruteforsikring ville det kostet meg 2000 i stedet for 5000! Dyrt med steinsprut! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Nå hører jeg for meg radioreklamen fra P4 inni hodet mitt her: Riis Bilglass fikser skader på fontruta gratis, dersom du har kasko ller delkasko. Ring 09009 i dag da vel! *lol* 0 Siter
fresja Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kvelden før bilen min skulle på EU-kontroll, oppdaget jeg en sånn liten stripe midt på frontruta. Den var helt glatt og fin å kjenne på både på ut- og innsiden. Du får ikke bilen EU-godkjend med en sånn liten sprekk. Jeg skiftet hele frontruten. Jeg tok det på forsikringen, men verkstedet tror jeg må betale egenandel. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kvelden før bilen min skulle på EU-kontroll, oppdaget jeg en sånn liten stripe midt på frontruta. Den var helt glatt og fin å kjenne på både på ut- og innsiden. Du får ikke bilen EU-godkjend med en sånn liten sprekk. Jeg skiftet hele frontruten. Jeg tok det på forsikringen, men verkstedet tror jeg må betale egenandel. Det er heldigvis over et år til jeg skal på EU-kontroll, da. Tror det blir til at jeg ser det an. Blir den ikke verre, så gjør jeg ingenting med den foreløpig. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Nå hører jeg for meg radioreklamen fra P4 inni hodet mitt her: Riis Bilglass fikser skader på fontruta gratis, dersom du har kasko ller delkasko. Ring 09009 i dag da vel! *lol* Hihi, ja Det er en reklame som går på NRJ eller noe sånt også. "Ring 800-GLASS" eller noe sånt. Men jeg husker ikke hva mer de sier i reklamen 0 Siter
Søssa Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 må man ikke ha frontruteforsikring i tilfele? Fikk høre på verkstedet at dersom jeg hadde hatt frontruteforsikring ville det kostet meg 2000 i stedet for 5000! Dyrt med steinsprut! Jeg betalte ihvertfall ikke fem flate øre, mulig jeg hadde opptjent egenandelsfordel, det er så lenge siden så det husker jeg ikke. Les her: http://www.if.no/web/no/private.nsf/noframes/7B5C6DAB1E832527C125719200401513 0 Siter
fresja Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det er heldigvis over et år til jeg skal på EU-kontroll, da. Tror det blir til at jeg ser det an. Blir den ikke verre, så gjør jeg ingenting med den foreløpig. Jeg fikk i dag regning på 2000 i eienandel. En dag min unge kusine var på biltur med mann og to små barn, gikk plutselig ruten i tusen biter. Den var nærmest pulverisert, ørsmå glassbiter over alt. Heldigvis skadet ikke familien seg. Jeg vet ikke om det var sprekk i ruta fra før. Jeg har kjørt i mer enn 20 år, og har aldri hatt sprekk i ruta før nå, så det skjer sikkert ikke så ofte. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg fikk i dag regning på 2000 i eienandel. En dag min unge kusine var på biltur med mann og to små barn, gikk plutselig ruten i tusen biter. Den var nærmest pulverisert, ørsmå glassbiter over alt. Heldigvis skadet ikke familien seg. Jeg vet ikke om det var sprekk i ruta fra før. Jeg har kjørt i mer enn 20 år, og har aldri hatt sprekk i ruta før nå, så det skjer sikkert ikke så ofte. Hm? Fikk du sprekk i frontruta etter at du svarte meg første gangen? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hm? Fikk du sprekk i frontruta etter at du svarte meg første gangen? Nei, hun skriver jo at hun hadde hatt bilen på verksted og skiftet frontruten, og at verkstedet trodde hun måtte betale egenandel, noe som viste seg i dag at hun måtte. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, hun skriver jo at hun hadde hatt bilen på verksted og skiftet frontruten, og at verkstedet trodde hun måtte betale egenandel, noe som viste seg i dag at hun måtte. Oh. I see. Det er ikke så greit å skjønne alt 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Oh. I see. Det er ikke så greit å skjønne alt Nei, det vet jeg alt om. 0 Siter
fresja Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hm? Fikk du sprekk i frontruta etter at du svarte meg første gangen? Nei, jeg skrev vel at jeg hadde oppdaget en liten sprekk dagen før jeg skulle på EU-kontroll. Ruta ble skiftet like før jeg svarte deg og i går kom regningen. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Nei, jeg skrev vel at jeg hadde oppdaget en liten sprekk dagen før jeg skulle på EU-kontroll. Ruta ble skiftet like før jeg svarte deg og i går kom regningen. Jeg har også oppdaget noen sprekker her og der. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Nei, jeg skrev vel at jeg hadde oppdaget en liten sprekk dagen før jeg skulle på EU-kontroll. Ruta ble skiftet like før jeg svarte deg og i går kom regningen. Ja, Åsemor hjalp meg med å forstå Er ikke så greit Men kjipt at du måtte betale egenandel når du trodde du kom til å slippe unna, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.