Gå til innhold

Slik har jeg det nå

Anbefalte innlegg

Aner ikke om noen i det hele tatt er interessert i å lese dette her, men det gjør ikke noe. Jeg skriver litt for det, jeg...

Altså, jeg og ungene har nettopp flyttet for oss selv. (Jeg orket ikke lenger å leve sammen med mannen min...)

Vi har ikke flyttet så langt. Ungene går fremdeles på samme skole, og kan besøke pappa`n sin ofte.

Jeg har, med hjelp, fått kjøpt meg en liten leilighet med 2 soverom. Ungene har fått hvert sitt rom, og jeg sover i stua. Det funker fint. Vi har kommet ganske godt i orden her nå, og vi trives bra alle tre. I dag var vi på IKEA og kjøpte mye fint til rommene deres. De er så fornøyde! :-)

Har det ganske bra nå. Det ser ut til at ungene har taklet dette bra. De er blide og harmoniske. Skulle nok gjort dette for lenge siden! :-)

Optimistiske tanker for fremtiden fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252748-slik-har-jeg-det-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fulgt med på innleggene dine, og ble glad for å lese dette. Nå kanskje du greier å se framover og glede deg over dagene som kommer. Mulighetene ligger foran deg. Lykke til videre!

Tusen takk, rose23! :-)

Håper at du også har/får det bra! Lykke til til deg også!

Gjest liten løve

Sterkt gjort av deg å klare og samle krefter til, og gjennomføre ett så stort følelsesmessig og praktisk arbeid! Har fulgt det du har skrevet en stund, og har skjønt at krefter ikke har vært det du har hatt mest av. Synes du skal være veldig stolt av deg selv!

Sterkt gjort av deg å klare og samle krefter til, og gjennomføre ett så stort følelsesmessig og praktisk arbeid! Har fulgt det du har skrevet en stund, og har skjønt at krefter ikke har vært det du har hatt mest av. Synes du skal være veldig stolt av deg selv!

Tusen takk, liten løve! Ja, jeg er igrunnen veldig stolt! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...