Gå til innhold

Isotretionin medisn mot rødming?

Anbefalte innlegg

Gjest Funksjon

Jeg rødmer ofte uten grunn og sitter i et "forsvar" da jeg er redd for nettopp å rødme. Har erfar at folk "ser"på meg da jeg rødmer og jeg får lyst til å synke ned i gulvet...

Tro meg, så ubehagelig!

Jeg har lest om et preparat som heter isotretionin, men finner ikke noe om dette middelet i felleskatalogen.

Noen som har erfaring med dette middelet? evt. bivirkninger?

Andre medisiner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253005-isotretionin-medisn-mot-r%C3%B8dming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alt er tiltak

Jeg har desverre ingen erfaring med dette men har goood erfaring med rødming. Det er grusomt.. Tro meg,det er INGEN som skjønner hvordan vi har det uten å oppleve det selv. De fleste skjønner ikke problemet..sukk.. Jeg opplever det stadig.. Kan ikke begynne på utdanning eller noe pga dette.. såå deprimerende..

Gjest Funksjon

Jeg har desverre ingen erfaring med dette men har goood erfaring med rødming. Det er grusomt.. Tro meg,det er INGEN som skjønner hvordan vi har det uten å oppleve det selv. De fleste skjønner ikke problemet..sukk.. Jeg opplever det stadig.. Kan ikke begynne på utdanning eller noe pga dette.. såå deprimerende..

Jeg kan fortelle at jeg tidliger har bruk ssri og dette hjalp på meg overraskende positivt på rødming. Jeg tenkte mange ganger at "jøss" normalt nå ville jeg ha rødmet... Hvorfor jeg ikke bruker detlenger? Fordi dette med rødming ikke har vært det største problemet mitt. Det har vært varierende. I perioder bedre og i andre perioder ille.

Gjest Alt er tiltak

Jeg kan fortelle at jeg tidliger har bruk ssri og dette hjalp på meg overraskende positivt på rødming. Jeg tenkte mange ganger at "jøss" normalt nå ville jeg ha rødmet... Hvorfor jeg ikke bruker detlenger? Fordi dette med rødming ikke har vært det største problemet mitt. Det har vært varierende. I perioder bedre og i andre perioder ille.

Ok.. antidepressiva?Går på det selv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...