Gå til innhold

Hva er hot innen interiør?

Anbefalte innlegg

Gjest husmus dus
Skrevet

Har skjønt såpass at brystningpanel er ut, men noe særlig mer oppdatert er jeg ikke. Og jeg skal i gang med oppussing av et helt hus. Har ikke andre ideer enn takess eller panel i tak og enten vanlig tapet eller strukturtapet eller panel med maling på vegger Og hva med lister, hva er det som er vanlig, regnes som pent? Ikke vant med å ta slike valg ettersom jeg har leid bolig til nå. :)

Gi meg noen tips her da. :)

nøffgakkmøbææ
Skrevet

hot er not når du skal innrede stort. et lyst og stilrent hus er alltid in. så kan du heller ta inn og ut små deltaljer og farger.

gjør som jeg: kjøp elle interiør!!

sats på et par kvalitetsmøbler(bolia.com / isak.com / www.ilva.dk osv).

så: kikk gjennom alt mulig av blader og nettsider, klipp ut favoritter av farger og møbler på en stor pappplate, og se så tilslutt hvilke stiler du har klippet ut mest av. og så til sist: tilpass dette til ditt budsjett:=)

nøffgakkmøbææ
Skrevet

åååhhh, jeg ble litt gira av dette her:=) glemte jo å svare på det du egentlig spurte om: panel er ikke ut så lenge det er malt i lyse farger:) men brystpanel derimot...blææh..:)

jeg råder deg til minst mulig krims krams. selv ville jeg valgt hvite/eggskallfargede vegger,male rette lister i samme farge som vegg, lyse dører, hvitt tak(ja!) luft og lys!!

og er du er fargespraker tar du inn puter, gardiner og alt annet nips i farger.

Skrevet

Lyse (f.eks. lys gul, beige), glatte vegger. Hvite lister, tak og dører. Tregulv (evt. parkett). Farger kan du ha på interiøret. Sånn ville jeg gjort det.

Gjest husmus dus
Skrevet

Lyse (f.eks. lys gul, beige), glatte vegger. Hvite lister, tak og dører. Tregulv (evt. parkett). Farger kan du ha på interiøret. Sånn ville jeg gjort det.

Er slik vi har tenkt også. Satser på lyse, rene farger.:)

Gjest husmus dus
Skrevet

åååhhh, jeg ble litt gira av dette her:=) glemte jo å svare på det du egentlig spurte om: panel er ikke ut så lenge det er malt i lyse farger:) men brystpanel derimot...blææh..:)

jeg råder deg til minst mulig krims krams. selv ville jeg valgt hvite/eggskallfargede vegger,male rette lister i samme farge som vegg, lyse dører, hvitt tak(ja!) luft og lys!!

og er du er fargespraker tar du inn puter, gardiner og alt annet nips i farger.

Takk for tips.

Hva er ditt tips til fine tak, da?

Og trodde taklistene skulle være i samme farge som taket?

• 2 uker senere...
nøffgakkmøbææ
Skrevet

Takk for tips.

Hva er ditt tips til fine tak, da?

Og trodde taklistene skulle være i samme farge som taket?

mm, jo det kan de jo gjerne være. kommer liksom helt an på taket egentlig......bare det ikke avviker veldig eller er i furu så er jeg fornøyd.

noen sparkler jo slik at det blir jevn vegg/tak, men det er jo ufattelig stress.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...