Gå til innhold

Magnesiumtilskudd farlig for hjertet?

Anbefalte innlegg

Gjest girl with no name

Jeg har tatt dette en lang periode for menssmerter. Bio-Magnesium 200 mg, en tablett daglig,

Menssmertene er borte, men så har jeg hørt fra to forskjellige mennesker at magnesiumtilskudd kan skade hjertet!!! Ble jo litt redd da. En av dem som sa det var faktisk en ansatt på et apotek. En venninne som er apotekansatt hadde derimot aldri hørt om dette.

Må jeg begynne på sterke smertestillende Ibux som jeg får en annen type magesmerter av igjen da kanskje? Håper det her bare var et skremmeskudd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253125-magnesiumtilskudd-farlig-for-hjertet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Neida. Ikke på den måten du bruker det... Du vil få så kraftig diarè før du når den grensen at det behøver du ikke tenke på.

Alt kan være farlig - i for høye doser.

Magnesium kan faktisk være godt for hjertet i den forstand at det kan hjelpe deg å regulere stress og hjerterytmeforstyrrelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...