Gå til innhold

vondt i hodet ved frisørvasken?


Gjest vondt hos frisøren :-)

Anbefalte innlegg

Gjest vondt hos frisøren :-)

Akkurat nå har jeg bronkitt og hodepine, men da jeg la hodet bakover på sofaryggen isted ble hodepinen verre. Så kom jeg på at når jeg er hos frisøren og skal legge nakken på vasken når de skal vaske håret, så gjør det vondt i hodet, akkurat som om presset på nakken forplanter seg opp i hodet på en eller annen måte. Sånn har det "alltid" vært. Merkelig. Er det andre som har merket noe sånt? Kanskje det er nakkeledd som er ustabile slik at det blir vondt når nakken hviler på noe hardt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen nakkeplager, men mange av de frisørstolene syns jeg er helt forferdelige. Noen har noe mykt å hvilke nakken på, men de fleste har ingenting. Det gjør jo kjempevondt. Å gå til frisøren bør jo være behagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos frisøren noen ganger når jeg ikke har vært helt god i hodet. Da synes jeg det er herlig å ha hodet i frisørvasken og bli vasket. Synes det lindrer. Det er også bra om frisøren er litt hårdhendt når hun friserer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, de vaskene de har er helt grusomme. Massasjen er fantastisk, men jeg blir helt gal i nakken av å sitte der.

Pleier også å be om å få la håret lufttørke, får hodepine av føning. Håret skal ristes og dras i og man blir jo fullstendig overopphetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...