Gå til innhold

å selge kroppen sin....

Anbefalte innlegg

Gjest vil være anonym

inatt var jag sørpe full, og når jeg går hjem må jeg gjennom horestrøket. tidligere på kvelden hadde jeg og ei venninne sittet og dnakket om å selge kroppen sin, og så fikk jeg et innfall der jeg gikk at jeg ville teste og se om jeg kunne gjøre det. blei plukket opp av en fyr, og så gjor jeg det bare. var ikke så galt, for jeg var jo sørpe full. men NÅ rakner alt rundt meg! hva faen gjør jeg nå? jeg kan ik fortelle det til NOEN! og jeg føler meg så skitten og ekkel og vet ikke hvordan jeg skal klare å leve med det. dette her er bare så altfor mye for meg. kan jeg noen gang klare å komme over det? ser bare mørke nå.... jeg har oxo slutta med stoff for lenge siden, men for første gang på lenge er det ingenting som frister mer enn en real flukt fra virkeligheten...

vet ik om dette innlegget har noe her å gjøre, men det måtte bare ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253392-%C3%A5-selge-kroppen-sin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nummer1

Vet ikke hva du skal gjøre, men d høres ut som du burde prate m noen om d. D kan jo være underliggende årsaker til at du gjorde dette, og m tanke på at du tidligere har brukt stoff så bekrefter jo kansje d at du kansje trenger hjelp...??

D er kansje vanskelig å innse, men for å komme videre må man prøve å være ærlig m seg selv, tror nå jeg..

D valget du gjorde i natt er gjort og du må selv ta konsekvensene for d.. men at d finnes hjelp der ute, er jeg sikker på!! Jeg tror d handler om å tørre å innse at d kansje er noe i livet man ikke helt takler selv.

Håper du kommer deg videre i livet ditt og at du får den hjelpen du trenger.

Ønsker deg lykke til!!

Gjest nummer1

Vet ikke hva du skal gjøre, men d høres ut som du burde prate m noen om d. D kan jo være underliggende årsaker til at du gjorde dette, og m tanke på at du tidligere har brukt stoff så bekrefter jo kansje d at du kansje trenger hjelp...??

D er kansje vanskelig å innse, men for å komme videre må man prøve å være ærlig m seg selv, tror nå jeg..

D valget du gjorde i natt er gjort og du må selv ta konsekvensene for d.. men at d finnes hjelp der ute, er jeg sikker på!! Jeg tror d handler om å tørre å innse at d kansje er noe i livet man ikke helt takler selv.

Håper du kommer deg videre i livet ditt og at du får den hjelpen du trenger.

Ønsker deg lykke til!!

Ps. Tror du å begynne på stoff igjen ville være en løsning på probl dine...? Tenk deg iallefall godt om før du starter m dette igjen. D er forferdelig dumt, synes du ikke d selv også? Er nemlig helt sikker på at dette ville forverret alt jeg.. Skal tenke på deg, håper for all del at du ikke tyr til denne løsningen. Klem..

Gjest lillapix

Hva var grunnen til at du ville forsøke dette? Tror det kan lettere om du finner svaret på det. Jeg har også fantasert om å gjøre noe sånt, men aldri gjort det. Du var sørpe full og dermed er jo vettet betraktelig mindre og det er lettere å hoppe på sånne innfall. Noen av min fantasi rundt dette er å føle meg attraktiv (selv om det neppe er grunnen til at gatepikene selger kroppen sin,) og at jeg skal kunne gi en mann noe som ingen andre kan. Hvilke føleser rører seg i deg rundt dette i forhold til ditt daglige liv? Noen ganger har man lyster og behov som ikke følger samfunnets rammer, dette er en av dem. Samtidig føler man skam fordi man vet at prostituerte ikke har det mest lukerative livet.

Se på det som et feilgrep (noe vi alle gjør, -andre har gjort verre ting!) og kom deg til lege for å få sjekket evt SOS/HIV (brukte dere kondom??). Om du vil snakke med noen bruk fagfolk. Dette er ikke noe du trenger å fortelle til andre (kjentfolk). Det er ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...