Moraki Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Nå har min personlige frisør i familien (ikke ordentlig frisør) endelig klippet håret mitt. Pleier å klippe det hver sjette uke for å holde det rett nederst, men måtte vente en stund ekstra denne gangen. Klippet litt over ti centimeter og nå føler jeg meg mye freshere. Deilig! Det er forresten sykt at det koster flere hundre kroner å få klippet håret (selv om det bare gjelder tuppene) hos vanlig frisør. Det er jo faktisk bare å klippe rett helt nederst. Hurra!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Så deilig... Mitt hår når meg helt nederst på ryggen og hadde virkelig trengt en klipp, men som du sier frisører er dyre! Har rett og slett ikke råd i disse førjulstider... Så godt med en venn som kan svinge saksa! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Så deilig... Mitt hår når meg helt nederst på ryggen og hadde virkelig trengt en klipp, men som du sier frisører er dyre! Har rett og slett ikke råd i disse førjulstider... Så godt med en venn som kan svinge saksa! Jeg også har langt hår. Den siste uka har jeg ikke turt å gå med håret løst engang, fordi det var så stygt nederst. Så ut som en blanding av brent gress og høy. Blir sånn i årstidsskiftet, mister masse hår og nye hår vokser raskere ut enn vanlig. Derfor blir det kjempestygt. Nå er det klippet og fint og jeg føler meg i mitt rette element igjen. Er opptatt av at håret skal være velstelt. Du har ikke noen som kan klippe deg litt nederst du da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg også har langt hår. Den siste uka har jeg ikke turt å gå med håret løst engang, fordi det var så stygt nederst. Så ut som en blanding av brent gress og høy. Blir sånn i årstidsskiftet, mister masse hår og nye hår vokser raskere ut enn vanlig. Derfor blir det kjempestygt. Nå er det klippet og fint og jeg føler meg i mitt rette element igjen. Er opptatt av at håret skal være velstelt. Du har ikke noen som kan klippe deg litt nederst du da? Nei, ingen i min umiddelbare nærhet jeg tør slippe løs med saks... Håret mitt er buet nederst og jeg kunne tenke å klippe litt mer fasong i det, men ikke for kort. Luggen klipper og ordner jeg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Grattis med din nye klipp! Det er ekstra deilig når man slipper å betale i haugevis for det. Jeg sparer klippeutlegg på mann og barn ved å ta det selv, men jeg klarer ikke mitt eget hår. Jeg unner meg derfor de kronene det måtte koste, til frisør. Men nå skal jeg få tatt det så det ser bra ut til julebordet. Tida begynner å fly nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg klipper meg selv jeg, etter at jeg flyttet timevis unna mamma. :-) Jeg har aldri vært hos frisør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiolinana Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja, det er veldig dyrt. Sist jeg var hos frisøren ble prisen 2050 kr, men da farget jeg det også. Jeg har langt hår, men synes likevel det er OK å gå til frisøren. For meg blir det litt for kjedelig å bare klippe håret rett av. Liker å klippe det litt opp, slik at håret får mer fasong og former seg rundt ansiktet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Ja, det er veldig dyrt. Sist jeg var hos frisøren ble prisen 2050 kr, men da farget jeg det også. Jeg har langt hår, men synes likevel det er OK å gå til frisøren. For meg blir det litt for kjedelig å bare klippe håret rett av. Liker å klippe det litt opp, slik at håret får mer fasong og former seg rundt ansiktet. Jeg liker ikke oppklippet hår. Jeg er litt gammeldags på det området. Jeg vil ha langt blankt og rett avklippet nederst. Det er selvfølgelig smak og behag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.