Vestfolding Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Er helt ny på dette forumet. Er det noen her fra Vestfold?? 0 Siter
Vestfolding Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Jupp - Hortenser her kult, Tønsberg her. Veldig bra forum. 0 Siter
Anki Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 kult, Tønsberg her. Veldig bra forum. Hvor gammel er du da? Kjønn? Det er flere fra Vestfold her inne også 0 Siter
Vestfolding Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Hvor gammel er du da? Kjønn? Det er flere fra Vestfold her inne også 34 år og jente. Du da? Hadde vært kult å komme i kontakt med flere Vestfoldinger. 0 Siter
Anki Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 34 år og jente. Du da? Hadde vært kult å komme i kontakt med flere Vestfoldinger. hihi - samme alder og samme kjønn 0 Siter
Vestfolding Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 hihi - samme alder og samme kjønn kult. Har du vært doler her i lang tid? 0 Siter
Anki Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 kult. Har du vært doler her i lang tid? Jepp - litt on and off de siste årene da, men begynte vel å være her i -99 elns Du da? 0 Siter
Vestfolding Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Jepp - litt on and off de siste årene da, men begynte vel å være her i -99 elns Du da? Fikk tips av en venninne at dette er et bra forum, så jeg er ganske ny. Jeg er alene med en datter, men har type. Og vell etablert. Hva med deg ) 0 Siter
dolores83 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 *rekker opp hånda* jeg er vestfolding:) 0 Siter
Anki Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Fikk tips av en venninne at dette er et bra forum, så jeg er ganske ny. Jeg er alene med en datter, men har type. Og vell etablert. Hva med deg ) Jeg har vært alene med sønnen min (som nå er 11 1/2 år) da han var liten - har nå vært gift i 4 1/2 år 0 Siter
Vestfolding Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Jeg har vært alene med sønnen min (som nå er 11 1/2 år) da han var liten - har nå vært gift i 4 1/2 år he he.. datteren min er også 11 år. Men så heldig du er som har møtt mannen i ditt liv og giftet deg. Jeg har vert gift, men skilt og har vært sammen med typen min i 1 år nå. Hem... kanskje på tide å flytte sammen, men skrekk og gru har det fint som det er nå. 0 Siter
Vestfolding Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 *rekker opp hånda* jeg er vestfolding:) kult enda flere. I hvilken by? 0 Siter
dolores83 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 kult enda flere. I hvilken by? Tønsberg:) 0 Siter
Vestfolding Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Tønsberg:) Hey kult. Hva er alderen din? 0 Siter
dolores83 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hey kult. Hva er alderen din? Jeg er bare en liten drittunge på 23;) 0 Siter
Vestfolding Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Jeg er bare en liten drittunge på 23;) he he he.. du er da vell ingen drittunge.... Har du barn? 0 Siter
dolores83 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 he he he.. du er da vell ingen drittunge.... Har du barn? Nei, vi sliter litt med det der. Har prøvd i halvannet år omtrent, men det har ikke klaffa ennå... Du da? Har du volvo, villa og vov-vov? 0 Siter
Vestfolding Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Nei, vi sliter litt med det der. Har prøvd i halvannet år omtrent, men det har ikke klaffa ennå... Du da? Har du volvo, villa og vov-vov? he he he he... ikke langt unna, Suzuki og hus, men ikke hund og samboer Nå kom typen min inn døra etter en kjedelig arbeidsdag, så jeg får pleie og lage litt mat til han. Fint om vi Vestfoldingene kan holde kontakt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 he he.. datteren min er også 11 år. Men så heldig du er som har møtt mannen i ditt liv og giftet deg. Jeg har vert gift, men skilt og har vært sammen med typen min i 1 år nå. Hem... kanskje på tide å flytte sammen, men skrekk og gru har det fint som det er nå. 34 år og sier typen min? Trodde det var litt sånn fjortisgreier jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.