Lillemus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 En offiser og en gentleman altså. Søt film! Politiskolen-filmene må være inspirert av denne vel? Savner ikke kjæresten noe mindre etter å ha sett den der da... *Sukker og snufser* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja, du valgte rett film å se alene.... *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 En klassiker! Sett den sikkert 10 ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Ja, du valgte rett film å se alene.... *lol* Bommert der gitt. Men kanskje får jeg lurt kjæresten til å se den sammen med meg en gang? Han vet jo jeg er glad i uniformer så... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Marits Vonde Behn Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 "Love lift us up where we belong Where the eagles cry, on a mountain high " vakkert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 "Love lift us up where we belong Where the eagles cry, on a mountain high " vakkert! Den bringer fram nostalgien på mange områder ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eggedosis Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 "Love lift us up where we belong Where the eagles cry, on a mountain high " vakkert! he,he..kult nick! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Marits Vonde Behn Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 he,he..kult nick! Takk - etter å ha grubla og tenkt hva man skulle ha for nick - ble det jo et med litt royalistisk preg da! og jeg liker eggedosis med cognac! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.