thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg må ha ny mobil da min nåværende fungerer etter lyst-prinsippet. Jeg liker Sony E. sine modeller, menyen er overkommelig -men ærlig talt -designmessig ser de ikke bra ut. Nokia kan jeg ikke fordra. LG finner jeg ikke on knappen på. Samsung er ikke pene nok. Den der andre norske som jeg aldri husker navnet på har så komplisert meny at man må bruke hele den forbannade håndboken, og sånt orker man jo ikke. Mine øyne har fallt på motorola. Jeg fant en lekker sak, klapp telefon i sølv med 2 megapix til bilder, sms og ringe greier, mao det jeg trenger..og sikkert mye dill jeg aldri kommer til å bruke.. men Gode Gud så pen den var! Men denne finnes kun i england og usa, går det greit å bruke den i norge? usa er jo egen sone.. men finnes der telefoner man kan bruke all over? Vil en mob fra england funke like greit her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja den vil funke greit men du må huske på at den (mest sannsynlig) ikke vil ha norsk ordbok, så du kan ikke bruke hurtigtasten på norsk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Ja den vil funke greit men du må huske på at den (mest sannsynlig) ikke vil ha norsk ordbok, så du kan ikke bruke hurtigtasten på norsk. takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.