Gå til innhold

Å ønske seg noe fra kjæresten til jul

Lillemus

Anbefalte innlegg

Hva sier dere om deres kjære spør hva dere ønsker dere til jul eller bursdag?

Er det sturerent å svare:"Hvilket prisleie kan jeg legge ønsket på?" Nei, jeg vet ikke ennå hva jeg ønsker meg, men jeg regner med spørsmålet kommer nå i neste hjemmeperiode. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

6

• flisa

5

• Babette

5

• cathlin

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde blitt målløs.

Det er i grunnen han som har skjemt meg bort så langt da... :o) Ikke min feil at han tidligere har svidd av 2 laken på jule- og bursdagsgaver til meg uten å blunke! ;o) Han har råd til det da, men jeg forventer det overhode ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i grunnen han som har skjemt meg bort så langt da... :o) Ikke min feil at han tidligere har svidd av 2 laken på jule- og bursdagsgaver til meg uten å blunke! ;o) Han har råd til det da, men jeg forventer det overhode ikke!

Her er det sånn at hvis jeg i det heletatt skal få en gave, så må jeg si nøyaktig hva det er jeg vil ha og det må helst ikke koste for mye. Skikkelig romantisk fyr jeg er gift med;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du f.eks: smykker, så vil jo han bestemme hvor dyrt det blir til slutt!

Ellers så hadde jeg ikke sagt noe om prisleie. Men satt opp en liste over ting du ønsket og passet på at det var både dyre og billige alternativer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sånn at hvis jeg i det heletatt skal få en gave, så må jeg si nøyaktig hva det er jeg vil ha og det må helst ikke koste for mye. Skikkelig romantisk fyr jeg er gift med;o)

...og så må man helst pakke den inn selv og kjøpe et kort, men han kan godt signere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og så må man helst pakke den inn selv og kjøpe et kort, men han kan godt signere ;)

Gjør de det ikke i forretningen så er det barna som tar seg av dét.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Nei, det synes jeg ikke.

Du gir ham tre alternativer, avkrysset i en katalog, i forskjellige prisklasser.

Jeg ønsker meg Midtbysjekken (det finnes alle beløp), øredobber og ei jakke og en genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarer da - OM han hadde spurt *s*: "snille barn og fred på jorden" - han vet han bar skal bruke 20,- på meg.

Veldig bra, flis. Dere bør være gode eksempler for andre.

Jeg synes også det ligger atskillig mer romantikk og ekte kjærlighet i en med omhu utvalgt gave til 20 kroner enn all verdens stash og supermaskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The one and only

eg har sagt at eg ønsker meg en parfyme eller to.

har sagt at vi ikke sak kjøpe noe til hverandre,men det blir alltid en liten ting alikavell. når han spør så får han alltid noen små alternativer sånn at han vet hvilke småting jeg mangler.

pris får bli opp til han.

selv har jeg spurt han og han har kommet med noen småting og jeg har allerede valgt ut hva han skal få:)

men de er aldri fra meg hehe...de er fra ungene:)

ellers har han alltid fått en kjærlighet på pinne med mitt navn i.

pakket inn i silke med masse snøtrykk i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da svarer jeg at jeg vil bare ha deg, jeg. Hva bryr jeg meg om avanserte telefoner og trendy klær når jeg kan stryke deg over kinnet mens du lager kaffe til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra, flis. Dere bør være gode eksempler for andre.

Jeg synes også det ligger atskillig mer romantikk og ekte kjærlighet i en med omhu utvalgt gave til 20 kroner enn all verdens stash og supermaskiner.

Og jeg mener at om man først skal ha som prinsipp å ikke bruke mye penger på gaver så kan man like så gjerne la være og bruke den 20-kroningen også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Marits Vonde Behn

blir det ikke slik ofte at vi gutta ofte legger på litt ekstra, for tort og svie og dårlig samvittighet for alle de praktiske tinga vi aldri får gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...