Gyda Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Sjekk denne, da (stakkars sjåfør): http://video.google.com/videoplay?docid=-5029020313045043949 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Å i heiane!!!! Gutt så flaut det må ha vært 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 hehe - jeg satt og skrek -OJOJOJOJOJ!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Nå fikk jeg meg en god latter! Men helt ufattelig at han klarte å kjøre helt frem, uten å stoppe! Han må ha hatt stor fart - men det så da ikke sånn ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Nå fikk jeg meg en god latter! Men helt ufattelig at han klarte å kjøre helt frem, uten å stoppe! Han må ha hatt stor fart - men det så da ikke sånn ut? Jo - hvis du ser etter, så er det akkurat som om han tråkker litt ekstra på gassen akkurat i det han nærmer seg - og så er det gjort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jo - hvis du ser etter, så er det akkurat som om han tråkker litt ekstra på gassen akkurat i det han nærmer seg - og så er det gjort. Ja, du har rett, jeg så det nå. Han hadde nesten stoppet helt opp - og så gasset på. He he, gjett om det blir husket lenge ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.