Gjest LOTUS78 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det har de siste dagene vært mye skriverier om den ulovlige barnehagen på Sinsen, som noen foreldre benytter seg av. Kanskje ting ikke er så ensidig negativt som avisene fremstilte det i første omgang. Pressen skriver ofte ting for å skape oppsikt. Nå leser jeg i den vedlagte artikkelen, at foreldrene vet hvor barna sine er og har vært med på innkjørinsperiode i barnehagen bl.a. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1527886.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Sjeldent foreldre er sååå dumme som media vil ha det til. Jeg gadd ikke å kommentere den forrige tråden om emnet, fordi jeg visste det ikke kunne forholde seg slik, at foreldre bare dumper barna sine på et fortau.... Ærlig talt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.