Gjest jenten82 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har aldri hatt urinveisinfeksjon, men nå svir det/stikker det når jeg tisser! Men er ikke dårlig ellers, så satser på at det går over av seg selv.... Men i mrg, så skal jeg i svømmehallen, og da lurer jeg på om noen vet om det er uheldig å bade med UVI? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Stikk på helsekosten og kjøp noe som heter Uvacin, det skal være skikkelig effektivt! Jeg ville ikke satset på at det går over av seg selv... Og jeg ville heller ikke dratt i svømmehallen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenten82 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Stikk på helsekosten og kjøp noe som heter Uvacin, det skal være skikkelig effektivt! Jeg ville ikke satset på at det går over av seg selv... Og jeg ville heller ikke dratt i svømmehallen. Tusen takk for tipset! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Du skal ikke bade med UVI. Drikk masse vann, minst 3-4 liter i kveld så du får tisse masse og er du heldig er den forsvunnet i morra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg ville ikke gått i svømmehallen. Drikk mye vann og appelsinjuice. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.