keinstein Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg bestilte sexleketøy fra katalog. Det var hun på side 34 med håndjern med rosa pels på. Jeg bestilte henne. Bare håndjernene er kommet, men dama var vel opptatt. Kommer hun snart? Prisen var ikke noe si på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hun kommer når det er din tur. Lista er sikkert lang. Håndjern har de mange av, men det er bare en dame. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Om du ordner med frakt, kommer jeg med en gang! ;o) *nuss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er på vei, men det tar litt tid. For jeg ble bestilt av flere ser du. Den rosa pelsen og håndjernene gjorde nok at flere hadde lyst å bestille meg. Jeg er der i nitiden. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er på vei, men det tar litt tid. For jeg ble bestilt av flere ser du. Den rosa pelsen og håndjernene gjorde nok at flere hadde lyst å bestille meg. Jeg er der i nitiden. ;-) Hihi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Hun kommer når det er din tur. Lista er sikkert lang. Håndjern har de mange av, men det er bare en dame. Dæven! Da kan det bli lenge å vente. Men vi er vant til det her oppe dala. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Om du ordner med frakt, kommer jeg med en gang! ;o) *nuss* En sekk og et akebrett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er på vei, men det tar litt tid. For jeg ble bestilt av flere ser du. Den rosa pelsen og håndjernene gjorde nok at flere hadde lyst å bestille meg. Jeg er der i nitiden. ;-) Du sa ikke hvilken dato og år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 LOL Jeg har gjort klar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Du sa ikke hvilken dato og år. Ikveld såklart. Regner med at jeg kommer til åpen dør, etterlysningen her på dol tatt i betraktning. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Ikveld såklart. Regner med at jeg kommer til åpen dør, etterlysningen her på dol tatt i betraktning. :-) Jeg har gjort klar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 En sekk og et akebrett? Jeg er allerede på vei, og fraktkostnader skal du ikke tenke på, ettersom det er _deg_... Du er vel klar? Jeg ankommer innen 10 minutter. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 En sekk og et akebrett? Håper det også er mulighet for å få tatt et snøbad eller liknende i mellom, da jeg blir så varm... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er allerede på vei, og fraktkostnader skal du ikke tenke på, ettersom det er _deg_... Du er vel klar? Jeg ankommer innen 10 minutter. ) Det er ikke godt føre for akebrett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det er ikke godt føre for akebrett. Jeg kommer _uten_ akebrett, nå straks! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det er ikke godt føre for akebrett. Takk, kjære, du var deilig! Er det greit om jeg natter over? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.