Gjest Underskrift Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg holder med Kristian jeg da, men jeg stemmer ikke. Hvem håper du vinner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenten82 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Stemmer ikke jeg heller, men heier på Kristian!! Han er bare skikkelig flink 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 jeg stemte på steffen idag.. men håper kristian eller tone vinner.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg verken stemmer eller ser på, egentlig, men har veldig sansen for Kristian sånn generelt. Artigkar det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kristian, men jeg stemmer ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Stemmer på Kristian ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Vi stemte for første gang i dag, og det var på Kristian. Mannen min stemte for ungene som sov også Vi ble litt bekymret for at han ryker ut pga av at alle tror han vinner uansett, så stemmer de ikke av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søssa Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kristian og Alexandra er mine favoritter. Steffen burde vært ute av konkurransen for lenge siden. Tipper det er Susann som ryker neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Heia Kristian:-) ser ut til at det er mange som gjør det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vi stemte for første gang i dag, og det var på Kristian. Mannen min stemte for ungene som sov også Vi ble litt bekymret for at han ryker ut pga av at alle tror han vinner uansett, så stemmer de ikke av den grunn. Akkurat sånn gjorde jeg det også idag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Heia Kristian! Jeg engasjerer meg ikke såpass at jeg stemmer, men liker å se på. Jammen på tide at Steffen røk i går! Satser på at Susann går neste uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekri Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kristian her også. Jeg stemte for første gang i går :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.