drizzle Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg skal på innflytningsfest i morgen, og har lyst å gi en liten ting, men vet ikke helt hva. Hva hadde du blitt glad for som innflytningspresang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 noen stilige lysholdere feks.. noen pyntelys, fine duker, pynteting.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 En duk! Eller sengetøy er også gøy å få. Eller konfekt, fint å åpne når det kommer uventet (og ofte mye) besøk etter flytting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest god natt Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg hadde blitt glad for: telysholdere, duk, en film (eller en sesong med f.eks. Cheers), te og tekopper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva med å kjøpe sånn duftende kaffelys og servietter med moccabønner eller annen brun/beige print på, og en liten eksklusiv pose med kaffebønner. Kjøpte nettopp akkurat dette selv til en venninne:) La alt i en liten kurv og pakket det pent inn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva med å kjøpe sånn duftende kaffelys og servietter med moccabønner eller annen brun/beige print på, og en liten eksklusiv pose med kaffebønner. Kjøpte nettopp akkurat dette selv til en venninne:) La alt i en liten kurv og pakket det pent inn. Hvor får man tak i kaffelys? Jeg liker lukten av kaffe, men drikker det så sjelden. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva med å kjøpe sånn duftende kaffelys og servietter med moccabønner eller annen brun/beige print på, og en liten eksklusiv pose med kaffebønner. Kjøpte nettopp akkurat dette selv til en venninne:) La alt i en liten kurv og pakket det pent inn. Er det kaffiduft av lysene? Ellers kan duftlys være kvalmende på oss som reagerer på lukter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvor får man tak i kaffelys? Jeg liker lukten av kaffe, men drikker det så sjelden. :-) Samme som meg det, liker lukten men drikker det sjeldent:) Kaffelys tror jeg man får kjøpt i de fleste butikker som selger kubbelys og servietter osv. Jeg kjøpte det på Tilbords. Har noen sånne lys i stuen min også, og det lukter bestandlig godt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Samme som meg det, liker lukten men drikker det sjeldent:) Kaffelys tror jeg man får kjøpt i de fleste butikker som selger kubbelys og servietter osv. Jeg kjøpte det på Tilbords. Har noen sånne lys i stuen min også, og det lukter bestandlig godt:) Jeg får sjekke... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Er det kaffiduft av lysene? Ellers kan duftlys være kvalmende på oss som reagerer på lukter. Ja det er kaffeduft i lysene, men lukten er mild. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 En pen vase med roser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En tobarnsmor Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 noen stilige lysholdere feks.. noen pyntelys, fine duker, pynteting.. Jeg ville iallefall vært forsiktig med pynteting, såfremt du ikke er 100% sikker på de nyinnflyttedes smak. Dumt å få ting man føler man må ha framme selv om man ikke liker dem. Jeg snakker av erfaring. ;-) Jeg syns det er hyggelig med lys og servietter, en flaske vin, en orkide eller fin blomsterbukett, et håndklesett, fine duftende såper til badet, en pose god kaffe.... Det er masse muligheter. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drizzle Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Tusen takk for alle tips, folkens!! Det var til god hjelp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tusen takk for alle tips, folkens!! Det var til god hjelp Hva blir det da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Synes det er fint å gi kjøkkenstæsj. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drizzle Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Hva blir det da:-) Siden jeg ikke har sett leiligheten og vet hva slags stil de har, gikk jeg for en god rødvin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Siden jeg ikke har sett leiligheten og vet hva slags stil de har, gikk jeg for en god rødvin. Det er alltid godt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 VIN!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Samme som meg det, liker lukten men drikker det sjeldent:) Kaffelys tror jeg man får kjøpt i de fleste butikker som selger kubbelys og servietter osv. Jeg kjøpte det på Tilbords. Har noen sånne lys i stuen min også, og det lukter bestandlig godt:) For et bra tips!! Det skal jeg og kjøpe meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1163260768' post='3384328] For et bra tips!! Det skal jeg og kjøpe meg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.