Gå til innhold

Innflytningspresang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på innflytningsfest i morgen, og har lyst å gi en liten ting, men vet ikke helt hva.

Hva hadde du blitt glad for som innflytningspresang?

Skrevet

noen stilige lysholdere feks.. noen pyntelys, fine duker, pynteting..

Skrevet

En duk! Eller sengetøy er også gøy å få. Eller konfekt, fint å åpne når det kommer uventet (og ofte mye) besøk etter flytting.

Gjest god natt
Skrevet

Jeg hadde blitt glad for: telysholdere, duk, en film (eller en sesong med f.eks. Cheers), te og tekopper.

Skrevet

Hva med å kjøpe sånn duftende kaffelys og servietter med moccabønner eller annen brun/beige print på, og en liten eksklusiv pose med kaffebønner.

Kjøpte nettopp akkurat dette selv til en venninne:) La alt i en liten kurv og pakket det pent inn.

Skrevet

Hva med å kjøpe sånn duftende kaffelys og servietter med moccabønner eller annen brun/beige print på, og en liten eksklusiv pose med kaffebønner.

Kjøpte nettopp akkurat dette selv til en venninne:) La alt i en liten kurv og pakket det pent inn.

Hvor får man tak i kaffelys? Jeg liker lukten av kaffe, men drikker det så sjelden. :-)

Skrevet

Er det kaffiduft av lysene? Ellers kan duftlys være kvalmende på oss som reagerer på lukter.

Skrevet

Hvor får man tak i kaffelys? Jeg liker lukten av kaffe, men drikker det så sjelden. :-)

Samme som meg det, liker lukten men drikker det sjeldent:)

Kaffelys tror jeg man får kjøpt i de fleste butikker som selger kubbelys og servietter osv. Jeg kjøpte det på Tilbords. Har noen sånne lys i stuen min også, og det lukter bestandlig godt:)

Skrevet

Kaffelys tror jeg man får kjøpt i de fleste butikker som selger kubbelys og servietter osv. Jeg kjøpte det på Tilbords. Har noen sånne lys i stuen min også, og det lukter bestandlig godt:)

Jeg får sjekke... :-)

Skrevet

Er det kaffiduft av lysene? Ellers kan duftlys være kvalmende på oss som reagerer på lukter.

Ja det er kaffeduft i lysene, men lukten er mild.

Skrevet

noen stilige lysholdere feks.. noen pyntelys, fine duker, pynteting..

Jeg ville iallefall vært forsiktig med pynteting, såfremt du ikke er 100% sikker på de nyinnflyttedes smak. Dumt å få ting man føler man må ha framme selv om man ikke liker dem. Jeg snakker av erfaring. ;-)

Jeg syns det er hyggelig med lys og servietter, en flaske vin, en orkide eller fin blomsterbukett, et håndklesett, fine duftende såper til badet, en pose god kaffe.... Det er masse muligheter. :o)

Skrevet

Tusen takk for alle tips, folkens!! Det var til god hjelp :)

Skrevet

Tusen takk for alle tips, folkens!! Det var til god hjelp :)

Hva blir det da:-)

Skrevet

Hva blir det da:-)

Siden jeg ikke har sett leiligheten og vet hva slags stil de har, gikk jeg for en god rødvin.

Skrevet

Siden jeg ikke har sett leiligheten og vet hva slags stil de har, gikk jeg for en god rødvin.

Det er alltid godt:-)

Skrevet

For et bra tips!!

Det skal jeg og kjøpe meg :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163260768' post='3384328]

For et bra tips!!

Det skal jeg og kjøpe meg :D

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...