Gå til innhold

Innflytningspresang

drizzle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med å kjøpe sånn duftende kaffelys og servietter med moccabønner eller annen brun/beige print på, og en liten eksklusiv pose med kaffebønner.

Kjøpte nettopp akkurat dette selv til en venninne:) La alt i en liten kurv og pakket det pent inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe sånn duftende kaffelys og servietter med moccabønner eller annen brun/beige print på, og en liten eksklusiv pose med kaffebønner.

Kjøpte nettopp akkurat dette selv til en venninne:) La alt i en liten kurv og pakket det pent inn.

Hvor får man tak i kaffelys? Jeg liker lukten av kaffe, men drikker det så sjelden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kaffiduft av lysene? Ellers kan duftlys være kvalmende på oss som reagerer på lukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i kaffelys? Jeg liker lukten av kaffe, men drikker det så sjelden. :-)

Samme som meg det, liker lukten men drikker det sjeldent:)

Kaffelys tror jeg man får kjøpt i de fleste butikker som selger kubbelys og servietter osv. Jeg kjøpte det på Tilbords. Har noen sånne lys i stuen min også, og det lukter bestandlig godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffelys tror jeg man får kjøpt i de fleste butikker som selger kubbelys og servietter osv. Jeg kjøpte det på Tilbords. Har noen sånne lys i stuen min også, og det lukter bestandlig godt:)

Jeg får sjekke... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kaffiduft av lysene? Ellers kan duftlys være kvalmende på oss som reagerer på lukter.

Ja det er kaffeduft i lysene, men lukten er mild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen stilige lysholdere feks.. noen pyntelys, fine duker, pynteting..

Jeg ville iallefall vært forsiktig med pynteting, såfremt du ikke er 100% sikker på de nyinnflyttedes smak. Dumt å få ting man føler man må ha framme selv om man ikke liker dem. Jeg snakker av erfaring. ;-)

Jeg syns det er hyggelig med lys og servietter, en flaske vin, en orkide eller fin blomsterbukett, et håndklesett, fine duftende såper til badet, en pose god kaffe.... Det er masse muligheter. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et bra tips!!

Det skal jeg og kjøpe meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...