Gjest julenissen og meg Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Steppesko hadde han ledd seg ihjæl av, men resten var gode forslag :-) En god latter forlenger livet! Kjøp steppesko! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 En god latter forlenger livet! Kjøp steppesko! Kanskje jeg tar deg på ordet og legger ved en lapp i pakken der det står "En god latter forlenger livet!" ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Takk, takk, da skal jeg ønske meg 2 kg's manualer!! Ønsk deg heller manualer, hvor du kan skru av deler. Da kan du velge litt selv hvilken vekt du vil trene med. 2 kg kan fort bli veldig lett til enkelte øvelser. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ønsk deg heller manualer, hvor du kan skru av deler. Da kan du velge litt selv hvilken vekt du vil trene med. 2 kg kan fort bli veldig lett til enkelte øvelser. Takk for råd. Høres lurt ut, ja! 0 Siter
morsan Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Har ikke elst tråden her, men hva med den nye kongeboka til Hegge? Eller dette: Så i en julebrosjyre fra Vitus-apotekene at de har en slags pose til å legge over skuldrene til å lindre ømme muskler. NB: Den skulle varmes i micro først, men sjekk om det går i stekeovn også, i tilfelle han/de ikke har micro. Ellers kan man jo gi "forbruksgaver", slik som f eks billetter til et show, gavekort på fotpleie el lign. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Har ikke elst tråden her, men hva med den nye kongeboka til Hegge? Eller dette: Så i en julebrosjyre fra Vitus-apotekene at de har en slags pose til å legge over skuldrene til å lindre ømme muskler. NB: Den skulle varmes i micro først, men sjekk om det går i stekeovn også, i tilfelle han/de ikke har micro. Ellers kan man jo gi "forbruksgaver", slik som f eks billetter til et show, gavekort på fotpleie el lign. Kongeboka hadde han nok bare fnyst av! De andre tingene var ikke så dumme:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.