Gå til innhold

Parfyme!

Gjest duften av kvinne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På vinteren pleier jeg å bruke Jean Paul Gaultier sin parfyme, og har fått mye skryt for den lukten. Den kan kanskje være litt tung, men jeg synes den lukter godt.

Jeg personlig synes at de friske blomsterduftene passer best om sommeren, og liker at man går over til noe litt tyngre på høsten/vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest duften av kvinne

På vinteren pleier jeg å bruke Jean Paul Gaultier sin parfyme, og har fått mye skryt for den lukten. Den kan kanskje være litt tung, men jeg synes den lukter godt.

Jeg personlig synes at de friske blomsterduftene passer best om sommeren, og liker at man går over til noe litt tyngre på høsten/vinteren.

Det var jo spennende!

Ulike dufter etter årstiden....

Selv har jeg tenkt ulike dufter etter ulik anledning.

Har jean gaultier bare en parfyme?

Heter den Jean Gaultier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nylig lanserte parfymen til Victoria Beckham er kjempgod syns jeg.

Den ble ihvertfall min nye favorittparfyme. :-)

Før brukte jeg JLo's Miami Glow, den er også kjempegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo spennende!

Ulike dufter etter årstiden....

Selv har jeg tenkt ulike dufter etter ulik anledning.

Har jean gaultier bare en parfyme?

Heter den Jean Gaultier?

Jeg er litt usikker på om Jean Paul Gaultier har flere parfymer, men den jeg har heter Jean Paul Gaultier Classique. Flasken er formet som en kvinnekropp.

Parfyme etter ulike anledninger praktiserer jeg også, men jeg pleier alltid å gå over til en tyngre parfymer når høstmørket begynner å komme og akkurat nå er det Gaultier som er favoritten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om Jean Paul Gaultier har flere parfymer, men den jeg har heter Jean Paul Gaultier Classique. Flasken er formet som en kvinnekropp.

Parfyme etter ulike anledninger praktiserer jeg også, men jeg pleier alltid å gå over til en tyngre parfymer når høstmørket begynner å komme og akkurat nå er det Gaultier som er favoritten =)

JPG har mange flere parfymer enn den klassiske dameflasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lovelyladylumps

Fikk "The One" fra Dolce & Gabbana av min kjære til bursdagen min, og den er kjempegod! Har også fått mange komplimenter for den. Den er sånn passelig, ikke for tung, ikke for lett, ikke for søt og iallefall ikke for blomstrete og kjerringaktig! Litt lett karamellduft uten å være for søt. Har funnet min nye favoritt!

Boss sin "red" (eller Deep red? Noe sånt i alle fall) er også veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...