Gjest duften av kvinne Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 jeg trenger et tips om parfymekjøp. Skal kjøpe meg en ny parfyme. (liker ikke de søte blomsterduftene..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 escada parfymene, lolita lampicka (eller hva den heter) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nienna Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 På vinteren pleier jeg å bruke Jean Paul Gaultier sin parfyme, og har fått mye skryt for den lukten. Den kan kanskje være litt tung, men jeg synes den lukter godt. Jeg personlig synes at de friske blomsterduftene passer best om sommeren, og liker at man går over til noe litt tyngre på høsten/vinteren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurf78 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Calvin Klein - Euphoria 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest duften av kvinne Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 På vinteren pleier jeg å bruke Jean Paul Gaultier sin parfyme, og har fått mye skryt for den lukten. Den kan kanskje være litt tung, men jeg synes den lukter godt. Jeg personlig synes at de friske blomsterduftene passer best om sommeren, og liker at man går over til noe litt tyngre på høsten/vinteren. Det var jo spennende! Ulike dufter etter årstiden.... Selv har jeg tenkt ulike dufter etter ulik anledning. Har jean gaultier bare en parfyme? Heter den Jean Gaultier? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er glad i litt tunge parfymer og favoritten nå er Shalimar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Den nylig lanserte parfymen til Victoria Beckham er kjempgod syns jeg. Den ble ihvertfall min nye favorittparfyme. :-) Før brukte jeg JLo's Miami Glow, den er også kjempegod. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg liker klassikere på parfymefronten. Shalimar og Ysatis er favorittene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blame Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Gucci parfymen, den rosa.. Parfume II eller hva den nå heter (så langt å gå inn på badet og sjekke..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nienna Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det var jo spennende! Ulike dufter etter årstiden.... Selv har jeg tenkt ulike dufter etter ulik anledning. Har jean gaultier bare en parfyme? Heter den Jean Gaultier? Jeg er litt usikker på om Jean Paul Gaultier har flere parfymer, men den jeg har heter Jean Paul Gaultier Classique. Flasken er formet som en kvinnekropp. Parfyme etter ulike anledninger praktiserer jeg også, men jeg pleier alltid å gå over til en tyngre parfymer når høstmørket begynner å komme og akkurat nå er det Gaultier som er favoritten =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg er litt usikker på om Jean Paul Gaultier har flere parfymer, men den jeg har heter Jean Paul Gaultier Classique. Flasken er formet som en kvinnekropp. Parfyme etter ulike anledninger praktiserer jeg også, men jeg pleier alltid å gå over til en tyngre parfymer når høstmørket begynner å komme og akkurat nå er det Gaultier som er favoritten =) JPG har mange flere parfymer enn den klassiske dameflasken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lovelyladylumps Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Fikk "The One" fra Dolce & Gabbana av min kjære til bursdagen min, og den er kjempegod! Har også fått mange komplimenter for den. Den er sånn passelig, ikke for tung, ikke for lett, ikke for søt og iallefall ikke for blomstrete og kjerringaktig! Litt lett karamellduft uten å være for søt. Har funnet min nye favoritt! Boss sin "red" (eller Deep red? Noe sånt i alle fall) er også veldig god. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.