berberis Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hva i alle dager kan jeg kjøpe i farsdagsgave? Blomster og konfekt blir for feminint synes jeg... og det skal bare være en liten ting....noe enkelt.. noen ideer?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 En ny bokser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ligger en tråd litt lenger nede. Kanskje du kan få noen ideer derfra :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
berberis Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Ligger en tråd litt lenger nede. Kanskje du kan få noen ideer derfra :-) takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 takk Bare hyggelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swixpin Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg kjøpte vinterjakke og vintersko av kvvalitetsmerke, det trenger han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Akevitt, konjakk? Bok? Genser, skjorte? 10 ukers lottolapp? Bak en kake? Eller kjøpe kake? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trultemor26 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Sokker, truser, vanter, slike ting! Helt knall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Flaske med noe godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Excelsion Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Blomster har jo ingenting med feminitet å gjøre! Jeg og mine 2 brødre gikk sammen å bestillte en fiiin bukett hjem på døra til'n. De ble så glade atte! Nei, ting & tang skal de jo få til bursdagen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.