Gå til innhold

Ps2 spill å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale meg ps2 spill? Liker spill av typen super mario. Digga et spill som heter "Rayman". Altså den første utgaven. Etter det ødela de det med 3D. Syns det var bedre sånn det var i begynnelsen. Ellers er det artig med IQ-spill.

Skrevet

Ratchet & Clank

Jak and Dexter

Spyro the Dragon

Psychonauts

kan du anbefale Gamecube? Hvis du har vært borti det? Innbiller meg at de har mer typen spill jeg liker.

Skrevet

kan du anbefale Gamecube? Hvis du har vært borti det? Innbiller meg at de har mer typen spill jeg liker.

Helt greit å spille på, men har ikke veldig peiling på hvilke spill som er kommet utelukkende til GC. Bortsett fra ett av Zelda-spillene tror jeg, men de er langt mer strategibaserte enn f.eks Mario.

Skrevet

Jeg har GameCube, da jeg elsker å spille SuperMario. Men jeg tror vel kanskje jeg ville ventet på Wii som er ventet i butikkene rett før jul en gang. Dette vil jo bli den nyeste konsollen til Nintendo.

Ellers kan jeg anbefale deg å kjøpe Nintendo DS Lite (håndholdt) med spillene New SuperMario Brothers og gode gamle Mario 64 (som er konvertert fra N64 til DS). Begge disse spillene er superbra, og vil holde deg engasjert i time etter time!

Skrevet

Asterix og Obelix. Tror det heter XXL eller noe sånt..

Skrevet

3D ødela Crash Bandicoot også etter min mening. Men det aller første Crash Bandicoot spillet (til Ps1 - virker på Ps2 også) er fortsatt et av de beste spillene jeg vet om. Kanskje finnes det fortsatt i retro-kurven eller noe sånt. Plattformspill på sitt beste.

Skrevet

Ratchet & Clank (flere utgaver, de første er på såkalt platinum-versjon som er rimeligere, men samme spillet)

Jak & Daxter (også flere utgaver)

Gjest Ssx tricky
Skrevet

ssx

snowboardspill. ikke avansert, men litt moro.

Skrevet

Jeg har GameCube, da jeg elsker å spille SuperMario. Men jeg tror vel kanskje jeg ville ventet på Wii som er ventet i butikkene rett før jul en gang. Dette vil jo bli den nyeste konsollen til Nintendo.

Ellers kan jeg anbefale deg å kjøpe Nintendo DS Lite (håndholdt) med spillene New SuperMario Brothers og gode gamle Mario 64 (som er konvertert fra N64 til DS). Begge disse spillene er superbra, og vil holde deg engasjert i time etter time!

Vet du hva prisen på denne Wii konsollen blir? Så litt rart ut med kontroll formet som en fjernkontroll. Da må man jo styre alt med en hånd.

Skrevet

Asterix og Obelix. Tror det heter XXL eller noe sånt..

Har du spilt det selv? Er det gøy?

Skrevet

Har du spilt det selv? Er det gøy?

Ja, jeg synes det er kjempegøy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...