Gå til innhold

Nå må de faen meg snart gi seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det var jeg som anslo det, men det var mange av oss i den tråden.

Lurer på hvor mange hoder de velkjente trollene har?

Og om mrs wallace og mrs sophie er naboer i greendale? Og om det er trollene som krangler med prozak eller trolleprozak som krangler med seg selv? ;-D

Nei, nå skal ingen ta dette alvorlig opp. Jeg underholder meg bare med noen vittige syn for mitt indre øye... LOL!

...Der du sitter i den dystre, mørke kjelleren din og doler, for du sprekker vel i dagslys? ;)

Bare en liten spøk!

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• ylvali1365381015

14

• flisa

13

• Gyda

3

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

"Trolleprozak..." Den var vanvittig god! LOL

Men dine antagelser er sikkert ikke langt fra sannheten. Morsom tanke! Og alt dette finner vi aldri ut. Litt irriterende, men absolutt gøy!

:)

nnnjaaaah! ;-P (stønn!) Det er litt frustrerende! ;-D

Skrevet

nnnjaaaah! ;-P (stønn!) Det er litt frustrerende! ;-D

Web er heldig, som har mulighet til å se _det meste_.

;)

Skrevet

På dol er det kun tretten forskjellige mennesker. De har, med noen få hederlige unntak, til gjengjeld et uttall alter egos, både diagnostisert og ikke-diagnostisert. ;-D

Psykopatiske troll med andre ord? ;)

De høres ekstr skumle ut...

ylvali1365381015
Skrevet

...Der du sitter i den dystre, mørke kjelleren din og doler, for du sprekker vel i dagslys? ;)

Bare en liten spøk!

Jeg sitter her med laptopen og skulle heller ha skrevet oppgave i ped! Stønn... Kjent fenomen for mange. Jeg sprekker ikke akkurat i dagslys, men gleder meg til å kunne gå en lang tur når jeg roer dolinga og får denne oppgaven unna veien... ;-)

Skrevet

På et doltreff, hvis alle møter opp, vil vi få treffe alle personlighetene etter tur.

Men det krever noen runder i omkledningsrommet...

LOL

Skrevet

Burde ikek vi som er sånen DOL-kjendiser, egentlig også gitt ut våre memoarer? :)

ylvali1365381015
Skrevet

Tvi vøre og fyameg, ja det er ingen spøk! Snarere en ekstremsport, spør du meg, å vanke her inne... ;-)

Skrevet

Jeg kunne ikke sagt meg mer enig! Så lenge du har et halvkjent tryne (les: vært en del på TV), så kvalifiserer det til en bok.

Det verste med det er at det tar helt fokus og spalteplass bort fra f.eks. god skjønnlitteratur som ofte drukner helt.

Hvorfor kontaktet et forlag han Nytt på nytt-programlederen for å skrive en bok om vasking og rydding? Fordi temaet var så viktig å få formidlet? Nei, selvsagt fordi de så at en bok skrevet av den mannen ville bli en bestselger - og så passet det jo greit at han hadde sånn passe mye støv på hjernen at de hadde et tema å fylle boka med.

Men DEN boka er jo råfin! :) jeg lærte faktisk masse av han jeg!

Skrevet

Jeg sitter her med laptopen og skulle heller ha skrevet oppgave i ped! Stønn... Kjent fenomen for mange. Jeg sprekker ikke akkurat i dagslys, men gleder meg til å kunne gå en lang tur når jeg roer dolinga og får denne oppgaven unna veien... ;-)

Btw, er det pedagogikk du studerer?

Skrevet

Det kunne i hvert fall blitt en god pardodi på våre c-kjenisers bokhysteri.

Vi er Å-kjendiser :)

ylvali1365381015
Skrevet

Btw, er det pedagogikk du studerer?

Ja. Har vært innom andre fag også, men stort sett ped. Gromfaget sitt det!

Skrevet

På dol er det kun tretten forskjellige mennesker. De har, med noen få hederlige unntak, til gjengjeld et uttall alter egos, både diagnostisert og ikke-diagnostisert. ;-D

Det er bare tull - - jeg har møtt i alle fall 100 av dem -og de har i alle fall ikke klonet seg! hehe - Ja, tilogmed Anker'n sjøl! :)

Skrevet

Web er heldig, som har mulighet til å se _det meste_.

;)

V så jo alt før da - da vi gikk på Treff.

Skrevet

Burde ikek vi som er sånen DOL-kjendiser, egentlig også gitt ut våre memoarer? :)

Jo (les lengre ned)!

Jeg skulle gjerne kjøpt boka di flisa, og det skriver jeg ikke for å smiske. Ble litt ryggsleikende på SDD lengre ned her serrú... *LOL*

Skrevet

Jepp, her er vi alle så "blåst" at vi forelsker oss i et nettnick vi aldri har møtt.

At det kan være *hvemsomhelst* som skjuler seg bak nickene, og at SDD egentlig kan være en støgg gammel mann (uten piercing), det driter vi en lang marsj i. Så det så! ;)

Han er en kjekk ung mann - mange har møtt han i RL serru .)

Skrevet

Ingen fare for at egoet mitt blir boosta av "åh, sdd, du er så herlig"-innlegg.

Takke meg til konstruktiv ros og kritikk basert på noe jeg skriver, og ikke "åh, sdd, den som ender opp med deg er heldig, aaaltså".

Som sagt: Pinlige greier.

ÅÅÅÅ -jeg vil bli svigermora di! .)

ylvali1365381015
Skrevet

Det er bare tull - - jeg har møtt i alle fall 100 av dem -og de har i alle fall ikke klonet seg! hehe - Ja, tilogmed Anker'n sjøl! :)

Joda, de kloner seg! Eller du ser dobbelt. Sånn må det være.

Har det vært dolfest i ankers regi? :-D

Skrevet

Jo (les lengre ned)!

Jeg skulle gjerne kjøpt boka di flisa, og det skriver jeg ikke for å smiske. Ble litt ryggsleikende på SDD lengre ned her serrú... *LOL*

..den kommer den kommer....verdens lengste research er snart over - DOL'et siden januar/februar 1998 jeg....

Skrevet

V så jo alt før da - da vi gikk på Treff.

Du har vært på doltreff? Men du fikk vel ikke alle deres hemeligheter...

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...