Gjest this is a signature Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Når antivirus (Norton)-programmet mitt prøver å fornye seg ved å koble seg til serveren, vil ikke denne siden komme fram.."Denne siden kan ikke vises", kommer det fram.. Hva skal jeg gjøre for å fikse dette? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Sjekke om du ikke har kommet forbi datoen for fri gjenoppretting? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Sjekke om du ikke har kommet forbi datoen for fri gjenoppretting? Det skjønte jeg ikke helt? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Det skjønte jeg ikke helt? Et antivirusprogram fornyer bare virusdefinisjonene en viss tid, vanligvis et år. Etterpå det må du kjøpe ny lisens eller fornye den du har. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Et antivirusprogram fornyer bare virusdefinisjonene en viss tid, vanligvis et år. Etterpå det må du kjøpe ny lisens eller fornye den du har. Hva ligger det på i pris? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.