Gå til innhold

Noengang vært bombesikker på å være gravid...uten å være det?

Anbefalte innlegg

Gjest Spennende tider nå

Hmm....jeg er så dønn sikker på at jeg er gravid, men så er greia det at jeg ikke har testet meg enda....Har du opplevd å være sikker...også viser det seg at du ikke var gravid likevel?

Fortsetter under...

Andre gang jeg var gravid, testa jeg en uke før forventet mens.. Husker ikke hva testen het, men den skulle kunne vise riktig resultat en uke før tiden (om det i det hele tatt er mulig vet jeg dog ikke ;-)).

Testen var negativ, men jeg visste at jeg var gravid! En uke senere tok jeg en ny test som var positiv :-)

For bare noen uker siden var jeg nesten sikker på at jeg var gravid. Hadde glemt pillene da jeg reiste bort en helg, og ikke brukt kondom flere ganger de aktuelle dagene...

Hadde altså tatt en ganske stor risiko - og var faktisk begynt å bli innstilt på at et nytt svangerskap var i gang.

MEN - testen var negativ, og mensen kom et par dager seienere enn beregnet!

Andre gang jeg var gravid, testa jeg en uke før forventet mens.. Husker ikke hva testen het, men den skulle kunne vise riktig resultat en uke før tiden (om det i det hele tatt er mulig vet jeg dog ikke ;-)).

Testen var negativ, men jeg visste at jeg var gravid! En uke senere tok jeg en ny test som var positiv :-)

RFSU hadde en test en gang i tiden som "lovte" sikkert svar ei uke før forventa mens. Den slo ikke ut på meg ETTER forventa mens, og etter at Clearblue hadde vist positivt, engang....

RFSU hadde en test en gang i tiden som "lovte" sikkert svar ei uke før forventa mens. Den slo ikke ut på meg ETTER forventa mens, og etter at Clearblue hadde vist positivt, engang....

Tror det var den testen jeg tok, ja!

De tjente antagelig gode penger på damer som testet og testet før forventet mens ;-)

Annonse

Tror det var den testen jeg tok, ja!

De tjente antagelig gode penger på damer som testet og testet før forventet mens ;-)

Jupp - tror jeg finansierte alle produsentene i ei uke eller så, da jeg var gravid første gang. Har ikke tall på antall tester jeg tok - kunne ikke tro det!

Jeg har vært bombesikker flere ganger. Sånn som nå, 2 uker før mensen skal komme har jeg kjempe vonde brystvorter. Er kvalm, ingen matlyst, svimmel.. men tok test i går og den var negativ. Så jeg bare inbiller meg det hele tiden! Litt slitsomt.. hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...