Gjest anonym_i_kveld Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Føler meg utbrent. Helt totalt tappet for krefter. Hver eneste dag står jeg opp, kommer meg til jobb, fordi jeg vet det er det som forventes av meg. Men innerst inne vil jeg skrike,legge meg ned og be om hjelp. Men det siste der har jeg prøvd utallige ganger uten nytte. Jeg føler at jeg har prøvd det meste. Alt jeg tidligere gledet meg til, alt jeg tidligere så frem til er visnet vekk. Nå er det ikke noe eller noen som holder meg tilbake. Jeg har mistet så mange, og er redd for å miste flere og jeg har allerede mistet meg selv. Jeg flyttet til en ny by, ingen støttekontakter, psykologer eller leger, men etter en nedtur fikk jeg mer enn nok hjelp, men kort tid etter fikk jeg midlertidig jobb igjen, og all hjelpen forsvant. Kanskje fordi jeg ikke alltid fikk tatt tlf, eller ikke turde ta tlf, men nå er jeg helt alene igjen. Sprengferdig og lei. Utbrent og utmattet. . Jeg blir kastet ut av meg selv flere ganger daglig, og hallisunasjoner og svimelser er der som en hauk hele tida. En konstant smerte og et kronisk ønske om å ikke orke mer.. Vil be om hjelp igjen.. men klarer ikke ta i mot hjelpen som blir gitt. Hjelp?? (jeg vil jo egentlig leve...eller??) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254153-utbrent/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nummer1 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ville bare si at jeg føler m deg..er i omtrent samme situasjon sjøl, og vet hvor vanskelig d er. Håper at du får krefter nok til å gå til legen og fortelle ham hvordan du har d slik at du kan få hjelp. For du er like mye verdt som alle andre her i verden. ikke gi opp!!! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254153-utbrent/#findComment-2012244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.