Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

EL-tester er veldig enkle i bruk, bare følg bruksanvisning nøye. Personlig anbefaler Clear Blue, men digitale. Litt dyrere, men man slipper hvert fall å stirre på og lure , du får klar svar.

Kort sagt: rett før EL øker LH-nivå ( hormon), sånn ca 24-48 timer før EL. EL-test viser den økning og på denne måte får du pekefinger når EL-inntreffer. Du får 7 tester i en pakning, som skal tas en hver dag til samme tid, og når du skal begynne å teste finner du i tabellen som følger med i bruksanvisning. Kommer an på sykluslengde.

Og dette med digitale testen, poenget er i det at normal test skal vise to strek, den ene kontroll og andre teststrek.Positivt svar får du når teststrek er like sterk eller sterkere som kontrollstreken, hvis den er svakere eller kommer ikke frem i hele tatt, er svaret negativ. Jeg stod selv og stirret på og lurte om de to var like sterke eller ikke, ikke alltid så lett å finne ut, så jeg foretrekker digitale testen. Da får jeg enkelt svar og vet at jeg ikke innbilder meg noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...