Gjest snupsidusa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Heihei... Jeg skal kjøpe meg ny mobil, må bli en nokia..er veldig fornøyd med den og er vant til menyen. Hvilken skal jeg kjøpe? Det er jo så mange der ute....må ha kamera og lagringsplass.....ellers er jeg ikke så kresen;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har denne: http://www.nokia.no/phones/5500/ Det er en sportsmobil, som tåler mye mer enn en vanlig mobil. bl.a. tåler den at jeg mister den i gulvet, noe den gamle ikke gjorde... Den har god lagringsplass og godt kamera. Er kjempefornøyd med den jeg. dessuten kan du få meldingene opplest! Det er ganske morsomt. I tillegg kan du aktivere en funksjon sånn at i tillegg til ringetonen du har, så sier telefonen hvem som ringer. Stilig. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Excelsion Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kom deg over 2000-2500,- grensen, så får du en Nokia mobil som tilfredstiller kravene dine! Uten abm. riktignok. Hopp over 6280, så er du vel garantert fornøyd tenker jeg :-) 5500 som amber sun foreslår er ikke dum den :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snupsidusa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kom deg over 2000-2500,- grensen, så får du en Nokia mobil som tilfredstiller kravene dine! Uten abm. riktignok. Hopp over 6280, så er du vel garantert fornøyd tenker jeg :-) 5500 som amber sun foreslår er ikke dum den :-) å? er ikke 6280 noe bra? broren min har en sånn en, og er visst rimelig fornøyd. Så på den amber sun anbefalte. Skal gå å ta en titt på den i butikken:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.