Gå til innhold

Vaffeljern

Gjest vaffeljern

Anbefalte innlegg

Gjest vaffeljern

Det gode (?) gamle er i ferd med å streike. Er det noen som har et vaffeljern, gjerne dobbelt, som de er _kjempefornøyd_ med? Som steker jevnt og slipper vaflene uten alt for mye smør?

OG som seff lager ekstra gode vafler ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vaffeljern

En venninne kjøpte et dobbelt på clas olsson som er veldig bra. Jeg har et enkelt som var best i test en gang, men det er ikke så godt.

Takk for tipset, det skal jeg jammen sjekke ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vaffeljern

Cloer er best i test. Fins i dobbelt også.

Så bra, det var det de hadde på Clas Ohlsson som se der anbefalte! Da skal jeg i hvertfall stikke bort dit en tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svenske merket Åviken skal være veldig bra. Så de hadde tilbud på dobbeltjern på Jernia til 699. Fortsatt litt dyrere enn andre merker, men man kan få det billigere i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...