Gjest vaffeljern Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det gode (?) gamle er i ferd med å streike. Er det noen som har et vaffeljern, gjerne dobbelt, som de er _kjempefornøyd_ med? Som steker jevnt og slipper vaflene uten alt for mye smør? OG som seff lager ekstra gode vafler ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest se der Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En venninne kjøpte et dobbelt på clas olsson som er veldig bra. Jeg har et enkelt som var best i test en gang, men det er ikke så godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaffeljern Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En venninne kjøpte et dobbelt på clas olsson som er veldig bra. Jeg har et enkelt som var best i test en gang, men det er ikke så godt. Takk for tipset, det skal jeg jammen sjekke ut :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Cloer er best i test. Fins i dobbelt også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaffeljern Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Cloer er best i test. Fins i dobbelt også. Så bra, det var det de hadde på Clas Ohlsson som se der anbefalte! Da skal jeg i hvertfall stikke bort dit en tur :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det svenske merket Åviken skal være veldig bra. Så de hadde tilbud på dobbeltjern på Jernia til 699. Fortsatt litt dyrere enn andre merker, men man kan få det billigere i Sverige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.