Moraki Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har noe greier jeg vil dekke til. Det er så slitsomt at alle må bry seg med det når jeg går i kjole. Greit nok, men hvorfor må folk man ikke kjenner på død og liv spørre om hvorfor man har arr et eller annet sted? Det kan av og til være et svært delikat spørsmål. Uansett, jeg er på utkikk etter en slags dekkende krem av noe slag, eller jeg vet ikke egentlig jeg. Hva kan man dekke til med? Det er ikke i ansiktet, så derfor tenker jeg aldri over det selv. Prøvde nettopp med vanlig dekkrem/pudder, hvilket ikke funka i det hele tatt. Sånn Igia dekkende krem fra TV-shop, fungerer den på sånt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sikkert fordi folk alltid spør og graver om ting du egentlig ikke vil snakke om. Og hvis du gir korte svar så tar de aldri poenget og bare spør mer. Du kan ikke bruke slik grønn dekk-krem da som Solsikkefrø har skrivet om før. Gå inn på et parfymeri og spør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Sikkert fordi folk alltid spør og graver om ting du egentlig ikke vil snakke om. Og hvis du gir korte svar så tar de aldri poenget og bare spør mer. Du kan ikke bruke slik grønn dekk-krem da som Solsikkefrø har skrivet om før. Gå inn på et parfymeri og spør. Ja, jeg skal gå inn på et parfymeri. De må da ha et eller annet. Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk må spørre, hvis de ikke kjenner meg engang. Det er ikke alt som er like hyggelig å fortelle om. Jeg har som regel bare svart at "det er noe som har vært der et par år, og at ja, det er riktig at det er et arr." Jeg trodde kanskje at folk tok hintet, og sluttet å spørre videre da, men nei. Noen ganger er det greit å la ting ligge.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ja, jeg skal gå inn på et parfymeri. De må da ha et eller annet. Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk må spørre, hvis de ikke kjenner meg engang. Det er ikke alt som er like hyggelig å fortelle om. Jeg har som regel bare svart at "det er noe som har vært der et par år, og at ja, det er riktig at det er et arr." Jeg trodde kanskje at folk tok hintet, og sluttet å spørre videre da, men nei. Noen ganger er det greit å la ting ligge.. Folk tar ikke hint nei. De kommer bort til meg og sier: Kan jeg spørre deg om noe? Når jeg sier nei så blir de kjempeforbauset og spør hvorfor og jeg svarer at jeg vet hva de skal spørre om og at jeg ikke er interessert i å snakke om det når jeg er ute og hygger meg. Og enten blir de dritfornærmet eller så begynner de som de skulle deltatt i en spørrekonkurranse. Og da spør de gjerne om sexlivet mitt og andre intime spørsmål. Det er da du begynner å lure på om folk er riktig kloke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Folk tar ikke hint nei. De kommer bort til meg og sier: Kan jeg spørre deg om noe? Når jeg sier nei så blir de kjempeforbauset og spør hvorfor og jeg svarer at jeg vet hva de skal spørre om og at jeg ikke er interessert i å snakke om det når jeg er ute og hygger meg. Og enten blir de dritfornærmet eller så begynner de som de skulle deltatt i en spørrekonkurranse. Og da spør de gjerne om sexlivet mitt og andre intime spørsmål. Det er da du begynner å lure på om folk er riktig kloke. Herregud. Det er alt jeg har å si om sånne folk. Hvis jeg ser noe som er helt åpentlyst, spør jeg ikke om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Herregud. Det er alt jeg har å si om sånne folk. Hvis jeg ser noe som er helt åpentlyst, spør jeg ikke om det. Jeg blir bare irritert og folk synes jeg burde være takknemlig fordi de er interessert. Det er så teit. Det har i vært fall lært meg at jeg sjelden spør fremmede folk om noen ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Folk tar ikke hint nei. De kommer bort til meg og sier: Kan jeg spørre deg om noe? Når jeg sier nei så blir de kjempeforbauset og spør hvorfor og jeg svarer at jeg vet hva de skal spørre om og at jeg ikke er interessert i å snakke om det når jeg er ute og hygger meg. Og enten blir de dritfornærmet eller så begynner de som de skulle deltatt i en spørrekonkurranse. Og da spør de gjerne om sexlivet mitt og andre intime spørsmål. Det er da du begynner å lure på om folk er riktig kloke. *sjokkert* Legger folk igjen dannelsen hjemme, eller? Eller kanskje de ikke har noen overhodet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 *sjokkert* Legger folk igjen dannelsen hjemme, eller? Eller kanskje de ikke har noen overhodet? Noen har ikke og resten mister den etter to pils ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Noen har ikke og resten mister den etter to pils ) Uff da. Jeg trodde at _jeg_ hadde møtt på folk som spør om de utroligste ting, men det er "not even close"! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Uff da. Jeg trodde at _jeg_ hadde møtt på folk som spør om de utroligste ting, men det er "not even close"! Jeg har mange gode historier, men de passer dårlig på dol ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Noen har ikke og resten mister den etter to pils ) utrolig hvordan enkelte mennesker oppfører seg.... jeg kunne aldri spurt om dette før personen selv fortalte... om det var synlig må jeg inrømme jeg ville vært nysgjerrig, men aldri om jeg hadde brakt det på bane:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 utrolig hvordan enkelte mennesker oppfører seg.... jeg kunne aldri spurt om dette før personen selv fortalte... om det var synlig må jeg inrømme jeg ville vært nysgjerrig, men aldri om jeg hadde brakt det på bane:) Jeg har ikke noe spennende, dramatisk historie og fortelle engang jeg. Det bare skjedde liksom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg har ikke noe spennende, dramatisk historie og fortelle engang jeg. Det bare skjedde liksom. uansett så er det ubetenksomt og ikke minst frekt synes jeg.. man forteller om man vil og ønsker, ikke pga andres nysgjerrighet, huff jeg liker ikke sånne mennesker.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg blir bare irritert og folk synes jeg burde være takknemlig fordi de er interessert. Det er så teit. Det har i vært fall lært meg at jeg sjelden spør fremmede folk om noen ting. utsj, du vet du kan spørre meg om alt! Hva skrev du egenlig til mor til fire døtre...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 uansett så er det ubetenksomt og ikke minst frekt synes jeg.. man forteller om man vil og ønsker, ikke pga andres nysgjerrighet, huff jeg liker ikke sånne mennesker.. Jeg er faktisk av dem som blir kjempesur også. Mye surere enn andre jeg kjenner. Jeg kan fortelle villig vekk men bare når det passer meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 utsj, du vet du kan spørre meg om alt! Hva skrev du egenlig til mor til fire døtre...? Nei, fy, så stygg er da ikke jeg i munnen ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Nei, fy, så stygg er da ikke jeg i munnen ;o) Lenge siden jeg har ledd så mye av en tråd... Hvor kom sjfen inn i bildet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg har mange gode historier, men de passer dårlig på dol ;o) Det som jeg blir mest sjokkert over er nå folk sier: "Det der ser ut som.." (og de har helt rett) og jeg aner ikke hva jeg skal svare, så jeg sier bare det er noe annet, og så ender jeg diskusjonen sånn at man i allefall skulle tro de hadde tatt hintet. Når de gjetter helt rett, og i tillegg må si det høyt, da blir jeg skikkelig satt ut og stressa og føler meg omtrent sååå stor *lager et lite mellomrom mellom tommel og pekefinger* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Lenge siden jeg har ledd så mye av en tråd... Hvor kom sjfen inn i bildet? Aner ikke. Ikke skjønte jeg hva sjnefen skrev heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Aner ikke. Ikke skjønte jeg hva sjnefen skrev heller. Ikke jeg heller, og når du skrev -dette blir bare verre og verre, lå jeg over tastaturet og hylte! Og sheba gjorde ikke den saken enklere... Tror hva dama tenker i morgen, når hun leser tråden sin? At vi er steike hakkade gale? Ja, ja, ikke den første og absolutt ikke den siste. Vi har fortjent litt humor i hverdagen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.