Gå til innhold

Damer som søker mot mannlige venner og omvendt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det fordi jeg forstår menn bedre. De er som regel rett frem og du vet alltid hvor du har de. Jenter lusker bak rygger og sier det motsatte av det de mener og generelt irriterer meg.

Veldig mange gjør det men ikke alle. Jeg har også skikkelige venninner.

Gjest Tankefulll
Skrevet

Er det mange som tenker tanken om seksuelt forhold til en venn av motsatt kjønn?

Er det naturlig?

Skrevet

Heheh.. men det at vi mener det samme, betyr vel at det er en sannhet i det, ikke sant?!

Absolutt =)

Skrevet

Veldig mange gjør det men ikke alle. Jeg har også skikkelige venninner.

Jeg har EN. Resten er temmelig svikerske eller overfladiske. Selvsagt, jeg har flere jeg kan dra på vorspiel til eller på shopping med, men av de jeg er oppriktig glade i, er det en eneste jente og resten gutter.

Skrevet

Jeg har EN. Resten er temmelig svikerske eller overfladiske. Selvsagt, jeg har flere jeg kan dra på vorspiel til eller på shopping med, men av de jeg er oppriktig glade i, er det en eneste jente og resten gutter.

Det er slike jeg kaller kaffevenninner, man møtes, drikker kaffe og slarver og skal helst ikke ta opp noe negativt i det hele tatt.

Jeg orker dem ikke mer, de lever et liv så fjernt fra mitt at det blir vanskelig å kombinere.

Skrevet

Det er slike jeg kaller kaffevenninner, man møtes, drikker kaffe og slarver og skal helst ikke ta opp noe negativt i det hele tatt.

Jeg orker dem ikke mer, de lever et liv så fjernt fra mitt at det blir vanskelig å kombinere.

Ja, jeg ser heller ikke mye vits i å omgås folk på så overfladisk plan. Ikke det at man trenger å snakke om mishandlingen i barndommen sin og verdensfred hver gang man møtes, men det har noe med å føle at man kan være seg selv.

Og det føler jeg at jeg kan mye mye oftere sammen med gutter.

Skrevet

Det er selvfølgelig en mulighet, men den var ikke like spennende så jeg droppet å nevne dem. Morsommere å antyde at alle menn som har kvinnelige venner ønsker å ha sex med dem.

Tja... har vel vært borti de noen ganger også.... Men forhåpentligvis ikke alle :) hihi

Skrevet

Har egentlig ikke noe godt svar annet enn at jeg kan forklare hvorfor jeg har hatt et par veldig gode kvinnlige venner - og det er ene og alene pga personligheten.

De har rett og slett vært veldig hygglige og trivlige mennesker med mange felles interesser som det er gøy å tilbringe tid sammen med - på samme måte som for mange av mine mannlige venner.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...