Gå til innhold

graviditet


Gjest familie med 4 jenter ønsker en sønn

Anbefalte innlegg

Jammen du blander din personlige mening inn i hva som faktisk er MULIG.

Det ER mulig å bestemme kjønn tidlig. Det ER mulig å selektivt velge et bestemt kjønn på barnet. Og jeg er sikker på at det finnes klinikker både i USA og Europa som tilbyr det.

Herregud, det finnes klinikker i Spania som tilbyr abort i 8. måned....

Ja, og jeg synes ikke noe om det heller.

Det er mye som er mulig med dagens medisin, men heldigvis har de fleste leger og klinikker, for ikke å snakke om de respektive landenes helsemyndigheter en viss moralsk og etisk standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fullt klar over at det er mulig i dag å selektere på kjønn, i tilfeller der det er kjønnsavhengig arvelig sykdom. Det var ikke mulig når denne kvinnen fikk sine barn. Det er også mulig å få undersøkt befruktede egg og kun få satt inn de som er friske, altså der embryoet ikke inneholder gen-/kromosomfeilen. Dette er en utvidet form for IVF/prøverørsbehandling, men ikke noe som gjøres kun for å få ønsket kjønn. I alle fall ikke ved klinikker som har et noenlunde normalt syn på etikk.

Jeg ville bare illustrere ovenfor trådstarter at man skal være glad for at hun har fire friske barn med det eksempelet mitt.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen du blander din personlige mening inn i hva som faktisk er MULIG.

Det ER mulig å bestemme kjønn tidlig. Det ER mulig å selektivt velge et bestemt kjønn på barnet. Og jeg er sikker på at det finnes klinikker både i USA og Europa som tilbyr det.

Herregud, det finnes klinikker i Spania som tilbyr abort i 8. måned....

Men abort i 8. måned er ulovlig. Det samme er selektivt utvalg av kjønn hvis det ikke dreier seg om sykdom som kun rammer det ene kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...