Gjest ...hvordan er du da? Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg har en tendens til å helst ville finne meg ut noen å prate med og bli ordentlig på nett med dem. Det er kanskje dumt når man er i selskap (bursdag, klubber etc) med flere, andre vil sikkert også slippe til. Må kansje skjerpe meg litt her? Hvordan er du sammen med flere, prøver du å prate med alle, eller velger du ut en eller to som du prater mye med? Hva om de man prater med også vil prate med andre og synes det blir for mye fra bare meg... Man må kanskje prøve å fordele seg litt her og der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pompell Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg er slik at jeg må ha bare noen å forholde meg til...hvis ikke blir det for mye for meg. Så jeg velger å forholde meg til få,men trygge personer... Det som er viktig,er å gjøre som en selv syns er best for en selv. Vi er så forskjellig,-og alt er like riktig! Mener nå jeg da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Prater med alle. Store selskaper der man ikke blir "sittende fast" ved bordet, det er min forse her i livet.=) Syns ikke det gjør noe om noen bare prater med en hele festen gjennom, sant å si legger jeg nok ikke merke til det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shotz Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg prater med alle. Enkelte har jeg bedre kontakt med enn andre, noen er vanskelig å komme innpå, mens andre er åpne. Noen er morsomme og kan gi meg en god latter. Liker å prate med litt forskjellige mennesker, jeg kan lære noe av alle. En ulempe med å prate med mange på en gang - det kan være travelt, i alle fall på msn om det står 10 vinduer og blinker og maser... og en annen ting er at en må ha tunga rett i munnen, så en ikke sier feil ting til feil person.... Jeg tabba meg ut en gang jeg "baksnakka" noen andre jeg hadde på msn, men sa det til den det gjaldt, heldigvis uten navn, så jeg klarte å ro meg ut av situasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg er veldig variabel når det gjelder dette. Noen ganger kan jeg sprudle og jodle til alle kanter, andre ganger kan jeg dette helt ut og må jobbe for å hive meg med i en eller annen samtale. Og kaldprat er jeg særdeles dårlig på. Hvis jeg er på fest hjemme hos noen og de har hund eller katt, bruker jeg mye tid på å kose og snakke med dyret. Det har faktisk hendt at hunden har spurt om jeg vil gå en tur med den, og da har jeg gjort det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg forsøker å være høflig og gå litt rundt for å snakke med flere. Men man vet jo hvem man trives med og jeg har nok en tendens til å slå med ned med dem jeg trives best med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girl with no name Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg HATER smalltalk, er ikke lagd for det rett og slett. Så jeg er bare glad hvis jeg finner noen å snakke litt mer enn vær og vind med. Men jeg TROR jeg tar tegnet hvis vedkommende vil 'videre' hvis du skjønner, det merker en gjerne på interessen, eller rettere sagt manglende interesse. Men finner jeg meg en samtalepartner som også gjerne vil prate med meg, så er jeg nok så 'uhøflig' at jeg blir værende der. Hvis det er mange andre gjester iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girl with no name Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg er slik at jeg må ha bare noen å forholde meg til...hvis ikke blir det for mye for meg. Så jeg velger å forholde meg til få,men trygge personer... Det som er viktig,er å gjøre som en selv syns er best for en selv. Vi er så forskjellig,-og alt er like riktig! Mener nå jeg da... Der er jeg enig med deg! At det som er riktig for deg, ER riktig. Egentlig legger jeg vel aldri merke til hvor mange de andre snakker med, har mer enn nok med meg selv i slike 'gå-rundt-og-snakke'-begivenhenter. Takke meg til en skikkelig fest med folk du kjenner! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Som regel prater jeg med dem jeg tilfeldigvis sitter nærmest. Jeg har lagt merke til vertinnen ofte går rundt og prater med de fleste. Reiser vi på oss etter ev. middag, snakker vi vel med flere. Jeg liker å snakke med andre enn de jeg ser stadig vekk (kolleger/nær familie). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.